Κυριακή 28 Νοεμβρίου 2010

Ο Μακαρθισμός ως Καλλιτεχνικό προαπαιτούμενο.



@ Τέλος δεν έχει το ντόμινο των διαγραφών. Κάθε ένας που τολμάει να ρωτήσει τα αυτονόητα και να διαμαρτυρηθεί γιά τα όσα πέραν κάθε λογικής αλλά και ηθικής συμβαίνουν, έχει την τύχη των προηγουμένων. Σειρά αυτή τη φορά είχε ο Panos Diamantis. Τέσσερις φορές ανάρτησε την επιστολή διαμαρτυρίας του και τέσσερις φορές αυτή εξαφανίστηκε, την τέταρτη μάλιστα μαζί με τον ίδιο τον συγγραφέα της. 

@ Ο Χούβερ ζεί. Και ο Μακαρθισμός επίσης.

@ Αλλά ο Χούβερ φόραγε φουστάνια. 

@ Τουλάχιστον όμως εκείνος τα φόραγε ...εκτός υπηρεσίας. 

@ Διότι τί είναι και το φουστάνι άμα το καλοσκεφτείς ? Μιά ιδέα είναι !

@ Νύχτωσε.

@ Λοιπόν, να σας πώ κάτι ? Έχω μιά διαίσθηση πως θα ξημερώσει !


10 σχόλια:

  1. Ρε λες αυτό που είπε κάποιος, ότι δηλαδή και δύο να μείνουνε στο dpgr δεν τους νοιάζει, να το εννοούσε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. To jonnek το διέγραψαν μια βδομάδα πριν τα εγκαίνια της έκθεσής του στη Θεσ/κη.
    Τυχαίο?
    Δε νομίζω.....

    Η επιχείρηση σκούπα στο dp καλά κρατεί.
    Πέρα από αυτούς που έφυγαν ακούσια και εκούσια είναι και οι συνδρομητές που δε θέλουν να ανανεώσουν τη συνδρομή τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. να κάτσω στη παρέα σας? βρωμάν και μένα τα πόδια μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Θα σου τι επαθα την τελευταια τριετια λυκε.
    Γνωρισα που λες μια γκομενα και την ερωτευτηκα. Την περσεφονη.
    Ημουν συνεχεια διπλα της σε βαθμο που πολλοι φιλοι μου με κατηγορουσαν γι αυτό. Ποτε δεν την προδωσα για να τριγυρισω αλλου. Ουτε στο φεισμπουκ για να ψαχνω κατι διαφορετικο, ουτε σε ‘’κλειστα κλαμπ’’ με τις αφ υψηλου κυριες-αλλα και ‘’κυριους’’ για να το παιξω ταχα. Εγω, ξερω ότι τριγυρνουσε για να δειχνεται. Δεν με πειραζε φυσικα. Και δεν λεω ότι δεν μαλωναμε, αλλα παντα ηθελα το καλο της. Αυτή κρατουσε μια περιεργη σταση απεναντι μου, αλλα για να πω την αληθεια αφου δεν μ ενοχλουσε η συμπεριφορα της συνεχισα να τις δινομαι. Περνουσα πολύ καλα μαζι της.
    Ωσπου μια μερα με απατησε. μου κλειδωσε την πορτα για 15 μερες χωρις να νοιαζεται για μενα, χωρις επικοινωνια.
    Αυτοματα σκεφτηκα εκδικηση. Να κανω τον καλο μεχρι να μου ανοιξει την πορτα, να παω να μαζεψω τις φωτο μου και τα σιντι μου και μετα να ριχνω κατσαριδες κατω από την πορτα της να μην ξερει που να παταει(κοιτα τωρα ποια ταινια μου εδωσε τον συνειρμο J ). Και κατά καιρους να φοραω περουκες, να μεταμφιεζομαι σε πιτσαδορο και να την επισκεφτομαι για να την βλεπω και να χαιρομαι αν δεν είναι καλα, να στενοχωριεμαι αν είναι.
    Αυτές οι εκδικητικες τασεις, σαν καραβλαχος που ειμαι κρατησαν λιγο φυσικα. Και ειπα μητσο, κοιταζεις μπροστα τωρα? Εισαι σαν τους αλλους? Ασε και τα σιντι και ολες τις παπαριες εκει μεσα, ουτως η αλλως καταχωνιασμενες σε συρταρι θα μεινουν. Και που ξερεις καποιος απ τους επομενους γκομενους μπορει τουλαχιστον να ευχαριστηθει καμμια μουσικη.

    Ας γινω λιγο πιο συγκεκριμενος. 3 είναι οι λογοι που υποθετω ηταν η αφορμη των 15 μερων. Πρωτα μια αρνητικη στον ζηση σε φωτο της βδομαδας(του ινοξ) γιατι θεωρησα(για το καλο της κοινοτητας) πως μια κακη φωτογραφια δεν σηκωνει συζητηση. Ουτε μπορει να αναγκασει κοσμο να την τραβηξουν απ το μανικι.
    Δευτερον μια λεκτικη αλλα φωτογραφικη κοντρα με τον tell, γιατι θεωρησε ότι χρησιμοποιησα την λεξη διαγωνισμος για να τον υποβιβασω(τον διαγωνισμο). Καλα ισως πρεπει να μπει νεος ορος χρησης, να απαγορευονται οι λεξεις ‘’καλλιτεχνικη’’ και ‘’διαγωνισμος’’(ασχετα από το νοημα που χρησιμοποιουνται) για να μην βγαζει σπυρακια η ομαδα.
    Και τριτον το εξαιρετικη που εβαλα σε μια φωτογραφια εξηγωντας καθαρα, ότι προκειται για υποκειμενικη αξιολογηση και όχι αντικειμενικη. Και νοιωθω ότι κανεις δεν μπορει να αποφασισει για την υποκειμενικοτητα μου. Λογικο, ε?
    Βεβαια πιθανως να υπαρχουν και πολλοι αλλοι λογοι, αλλα αυτοι εχουν σχεση με την φυση και το μυαλο των ανθρωπων. και αυτό δεν χρειαζεται αναλυση γιατι ειναι ανα τους αιωνες επαναληψιμα αποδεδειγμενο.
    Αρα το δικο μου συμπερασμα αφου δεν μου εξηγηθηκαν οι λογοι, είναι αυτό που μου ειπε ενας φιλος. Σου τραβηξαν ουσιαστικα το αυτι. Κοιτα να μην πας κοντρα μαζι μας(ουτε φωτογραφικη) και κοιτα να μην κανεις παρεα με αυτους που δεν χωνευουμε. Τιποτα καινουργιο δηλαδη..Εχω βαρεθει να ακουω στην ζωη μου ‘’μην κανεις παρεα μ αυτόν’’, ακου εμενα..
    Συνεχιζω μπροστα λυκε. Ουτε θα λειψω στην περσεφονη ουτε αυτή σε μενα.
    Και θα ειμαι εδώ να σε χαιρομαι να σ ακουω να μιλας για ζωη πολιτικο-κοινωνικα και για φωτογραφια. Αλλα οσον αφορα την περσεφονη δεν θελω ν ακουω. Βλεπεις, ειμαι ευαισθητος σ αυτό το θεμα :)
    http://www.youtube.com/watch?v=vmcPDi_W0BU

    και θα τελειωσω με 2 ακομη πραγματα.
    Το πρωτο.. θα ηθελα να ανεβασεις αυτό το σεντονι μου, οσο μεγαλο κι αν είναι, γιατι νοιωθω πως είναι το μονο μερος που μπορει να ανεβει(με ο,τι σημαινει αυτό).
    Και το δευτερο. Ξερω ότι θα με διαβασουν καποιοι και θα πουν.. δεν πα να γαμηθεις επιτελους ρε μητσε.
    Τους απανταω προκαταβολικα..
    ΝΑ ΠΑΤΕ ΝΑ ΓΑΜΗΘΕΙΤΕ ΕΣΕΙΣ ΣΚΑΤΟΜΑΛΑΚΕΣ! :)
    Κοιταω μπροστα. Ξερω ποιοι ανθρωποι είναι διπλα μου, τους σεβομαι, τους αγαπω, τους εκτιμω, κι αυτοι επισης. Οι υπολοιποι πουλο(η παυλο αν προτιμανε.. )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Την Περσεφόνη εγώ την γνώρισα πρίν 2-3 χρονάκια.Αυτή,ακόμα και τώρα δεν με ξέρει,γιατί ήμουν και είμαι ματάκιας και λαθραναγνώστης.Την έπαιρνα μάτι από την κλειδαρότρυπα και οφείλω να ομολογήσω ότι μου έμαθε πoλλά και μου γνώρισε πολλούς από τους γκόμενούς της.Είχε πάντα όλες τις απαντήσεις που χρειαζόμουν χωρίς καν να χρειαστεί να ρωτήσω και γενικά θεωρούσα οτι αυτό που έκανα ήταν πιο ασφαλές από το να γνωριστώ μαζί της και μαζί με αυτήν και με όλους τους γκόμενους, γιατί ενώ ορισμένους από αυτούς δεν τους ενοχλούσε που η Περσεφόνη πήγαινε και με άλλους, κάποιοι την θέλανε μόνο για την πάρτη τους. Τώρα τελευταία με λύπη μου ανακαλύπτω οτι η κοπελιά άρχισε να εκδίδεται γιατί κάποιοι είδαν οτι το κορμί της πουλάει και αποφάσισαν να το παίξουν νταβατζήδες. Αυτό όμως που δεν θα πρέπει να σας εκπλήσσει είναι οτι όλοι σας (ακόμα και εγώ,έστω και σαν λαθραναγνώστης)είσασταν γνώστες για το τί πρόκειται να συμβεί.Μια μέρα, πρίν απο αρκετό καιρό, ένας απο τους γκόμενους, είχε ανακοινώσει δημοσίως οτι ανοίγει δικό του μαγαζί και είχε βγεί στην πιάτσα προς αναζήτηση πελατών.Το αφεντικό του μαγαζιού φοβήθηκε μήπως χάσει η Περσεφόνη την πελατεία της και αποφάσισε να αναβαθμίσει τον γκόμενο σε νταβατζή.Το αποτέλεσμα είναι οτι ο νταβατζής δεν χρειάστηκε να ανοίξει δικό του μαγαζί, γιατί βρήκε ένα ήδη έτοιμο και μάλιστα κατάφερε να επιβάλλει και τους δικούς του κανόνες, αυτούς που είχε σκοπό να επιβάλλει και στο δικό του μαγαζί αν και όταν το έφτιαχνε.Αυτά προς το παρόν...

    Εσένα Παύλο σε γνώρισα μέσω της Περσεφόνης και σε ξεχώρισα αμέσως λόγω του χαρακτήρα σου και της όλης συμπεριφοράς σου. Εσύ δεν με γνωρίζεις, εγώ όμως χαίρομαι που υπάρχεις, που βρέθηκες στο δρόμο μου, και που μαζί με τους υπόλοιπους φίλους σου εδώ και ειδικά τον Μήτσο μου δίνεται μαθήματα ζωής....

    Σε ευχαριστώ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. βιβλίο
    μαλακά
    μη
    χαλάσουν
    σύννεφα
    όλο
    ξύλινες
    λέξεις
    επιμελητών
    και μας
    οδηγήσουν
    στο
    τμήμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πρέπει να καταλάβουμε κάτι πάντως. Ότι η δύναμη ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΗ ΜΑΣ και ακούει στο όνομα Page Views. Όσο θα εξακολουθούμε να μπαίνουμε έστω και μια φορά στο dp τόσο αυτοί θα αποθρασύνονται. Στο φινάλε δείτε το σαν άλλη μία καταναλωτική συνήθεια ρε αδερφέ. Όπως πάτε σε ένα μαγαζί και αν σας χαλάει δεν ξαναπατάτε, έτσι κάντε και με το dp. Μη χαραμίζετε ούτε μισό Page View για πάρτη τους, εκμηδενίστε τα Page Views τους που από εσάς τα κερδίζουνε και αναγκάστε σε σταδιακό κλείσιμο αυτή τη φασιστοφωλιά.

    Η ΕΠΙΛΟΓΗ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΗ ΜΑΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή