Πέμπτη 2 Δεκεμβρίου 2010

Το "αδύνατον" μας ανήκει.

@ Την ίδια στιγμή που νιώθεις πως βρωμίζεις μέχρι το μεδούλι, καταπιανόμενος με "απόψεις" φιλήσυχων "νοικοκυρέων" που δεν κωλώνουν να πουλήσουν και τη μάνα τους την ίδια ακόμη αν χρειαστεί, προκειμένου να εξασφαλίσουν την θέση κάποιου αναπληρωματικού βασιλικού υποποδίου, άλλοτε προφασιζόμενοι την ανάγκη (έχω παιδάκια να θρέψω) και άλλοτε επικαλούμενοι κάποιο "ανώτερο" σκοπό, (εμένα δεν με ενδιαφέρει τίποτε παρά μόνο η Τέχνη μου), την ίδια ακριβώς στιγμή, έρχεται το απόλυτο παγκόσμιο σύμβολο της Τέχνης, η μέγιστη εν ζωή προσωπικότητα αυτού το πλανήτη ο Μίκης Θεοδωράκης, αυτό το παγκόσμιο σύμβολο του Πνεύματος, αυτό το παγκόσμιο σύμβολο του Ανθρωπισμού και των Αγώνων, ο Μίκης Θεοδωράκης, ο σεβάσμιος και υπερήλιξ έφηβος "Μίκης", να μας θυμίσει πως δεν μπορεί ο Καλλιτέχνης να είναι αποκομμένος από το όποιο κοινωνικοπολιτικό γίγνεσθαι και όταν με οποιοδήποτε τρόπο, ακόμη και "νόμιμο", η Δημοκρατία (η όποια Δημοκρατία) καταλύεται και οι κοινωνίες και οι άνθρωποι δοκιμάζονται, ο αληθινός Καλλιτέχνης δεν μπορεί να αποστρέφει το βλέμμα, οφείλει να γίνεται και πνευματικός φάρος και εμπνευστής αλλά και εμψυχωτής, βάζοντας την Τέχνη του παραπόδας ή θέτοντάς την στην υπηρεσία του "αγώνα". (του όποιου αγώνα).

Σε κάθε περίπτωση, ο Καλλιτέχνης οφείλει πρωτίστως νά έχει δημόσιο λόγο. Και όταν ο μέγιστος λειτουργός της Τέχνης Μίκης Θεοδωράκης δείχνει τον δρόμο, οι θλιβεροί αρλεκίνοι της οφείλουν να βγάζουν τον σκασμό και να σκύβουν ταπεινά το κεφάλι. Ή κάτι σοφότερο, να διδάσκονται.

Ακούτε συχνά από τους πατερούληδες : Aντί να "μιλάτε", πηγαίντε να βγάλετε φωτογραφίες. Όχι ρε αγράμματοι και ανιστόρητοι ξυλοσχίστες, δεν θα πάμε να βγάλουμε φωτογραφίες. Και αν βγάλουμε θα είναι αυτές που θα φωτογραφίζουν την ξεφτίλα και την παρακμή σας. Ούτε και ποιήματα θα γράψουμε. Κι αν γράψουμε θα είναι τέτοια που θα δώσουν φτερά στις κουρασμένες ψυχές των ανθρώπων. Και ούτε και μουσικές θα παίξουμε. Κι αν παίξουμε θα είναι μουσικές που μόλις ακουστούν θα δείτε τα οργισμένα πλήθη νάρχονται κατά πάνω σας. 

ΣΠΙΘΑ λέγεται αυτό που ξεκινάει ο Μίκης και καλεί όλο τον πνευματικό και καλλιτεχνικό κόσμο σε εγρήγορση και πανστρατειά απέναντι στην λαίλαπα που έρχεται στην χώρα. Μιά οικονομική λαίλαπα η οποία όμως είναι γνήσιο τέκνο δεκαετιών απίστευτου ηθικού ξεπεσμού. Ενός ξεπεσμού που έχει χίλια πρόσωπα. Ενός ξεπεσμού που τον συνηθίσαμε. Ενός ξεπεσμού που τον αποδεχτήκαμε σιωπηλά σε αντάλλαγμα λίγης ψευδαίσθησης ευζωίας. 

ΣΠΙΘΑ λέγεται και ίσως είναι η σπίθα από το εφηβικό του πνεύμα, ίσως είναι η σπίθα από τα παιδικά μάτια του, ίσως είναι η σπίθα από την μέχρι παρεξηγήσεως αγαθοσύνη του, ίσως η σπίθα από την βαθιά ελληνική και γι' αυτό και παγκόσμια ψυχή του. 

Μιά σπίθα που αν γίνει φωτιά, μπορεί να κάψει όλο αυτό το σαθρό οικοδόμημα που εντελώς ψευδεπίγραφα εδώ και χρόνια αποκαλείται "κοινοβουλευτική δημοκρατία", μιά σπίθα που αν γίνει φωτιά μπορεί να κάψει ό,τι μέχρι σήμερα δεν κατάφεραν να κάψουν κομματικοί γραφειοκρατικοί μηχανισμοί που πάνω στην ξεφτίλα τους γιά το ποιός μετά το διαζύγιο θα πάρει το ψυγείο και ποιός το πλυντήριο, απαξιώθηκαν πλήρως στην συνείδηση κάθε στοιχειωδώς σκεπτόμενου πολίτη και τον ανάγκασαν να καταναλώνει ΣΕ ΚΑΘΕ ΕΠΙΠΕΔΟ, τα σιχαμερά υποπροϊόντα της πολιτικής.

Μιά σπίθα που μπορεί να δώσει πίσω στον Άνθρωπο αυτό που στην ουσία σήμερα πραγματικά του λείπει περισσότερο και πάνω απ' όλα : την χαμένη του αξιοπρέπεια. 

Ουδείς σήμερα γνωρίζει πού θα οδηγήσει αυτή η κίνηση του Μίκη. Μπορεί στο τίποτα, μπορεί και στα πάντα. Δεν ξέρω όμως αν αυτή τη στιγμή έχει κάποια ιδιαίτερη σημασία. Ή αν έχει μεγαλύτερη σημασία από την φράση του "εύχομαι οι έλληνες να κάνουν αυτό που δεν μπορούν".

Ανεξάρτητα με το αν υποστηρίξουμε ή όχι αυτήν την κίνηση του Μίκη Θεοδωράκη, αξίζει φίλοι μου,  ο καθένας μας από το πόστο του, ο καθένας με τις δυνάμεις του, τουλάχιστον να προσπαθήσουμε ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ να κάνουμε "αυτό που δεν μπορούμε". 

Αξίζει να προσπαθήσουμε γιά το "αδύνατον". Γι' αυτό που σήμερα φαντάζει παράλογο, απίστευτο, ανήκουστο. Το καταφέραμε πολλές φορές στην ιστορία μας. Μπορούμε να το καταφέρουμε και άλλη μία. 

Τα περιθώρια πιά τελείωσαν και το "αδύνατον" μας ανήκει.

Γιά το θέμα της ΣΠΙΘΑΣ θα επανέλθουμε.


33 σχόλια:

  1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. σιγα ρε πανο. ευτυχως μιλουσες και δεν κρατουσες καλασνικοφ :)

    μ αρεσε το κειμενο σου παυλε. αλλα για μενα δεν ειναι θεμα αισιοδοξιας. τιποτα δεν αλλαζει και οταν και αν πετυχει κατι, εμφανιζονται οι ''επι τοπου'' οπως ελεγε και ο χαρρυ κλυνν. το θεμα για μενα ειναι να δινεις παρον θεωρητικα και πρακτικα στον ανισο(οπως παντα) αγωνα.

    και διαφωνω οτι σε ενα φωτογραφικο σαιτ ειναι θεμιτο να γραφουμε τα πολιτικο-κοινωνικης αντιληψης μας, σεντονια μας. η φωτογραφια ουτως η αλλως απο μονη της εμπεριεχει τα παντα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αν είχες διαβάσει κάποιους όρους του μνημονίου, μάλλον δεν θα τάλεγες αυτά. Εκτός και αν ήσουν ηλίθιος.

    Άκουσε λοιπόν ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΟΡΟΥΣ του μνημονίου, και συνέχιζε να τραβάς φωτογραφίες.

    Δεν έχετε πάρει χαμπάρι τίποτε. Τίποτε όμως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. μπα λυκε, τους εχω γραμμενους τους ορους που ειναι φτιαγμενοι απο ανθρωπους.
    εγω ακολουθω τους ορους της φυσης που μεσα στην ανισοτητα τους ειναι τουλαχιστον ενδιαφεροντες ωστε να δινουν ποικιλια και νοημα στην ζωη μου.
    ο,τι και να μου παρουν, η ψυχη μου θα παραμεινει δικια μου, για να την κανω ο,τι θελω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. παυλε, να σου πω κατι. ολοι το εχουν χασει. χαμενο το ειχαν παντα..
    ολοι προσπαθουν να παιξουν τον κοινωνικο ρολο τους σωστα. αλλοι το καταφερνουν καλυτερα αλλοι δεν μπορουν και προσπαθουν. ολοι ''ξερουν'' οτι μπορουν να διορθωσουν τον κοσμο. ολοι ξερουν.

    ειπες..
    ''Το καταφέραμε πολλές φορές στην ιστορία μας.''
    αρα.. και αλλες τοσες οχι.

    χαιρετιζω την κινηση του θεοδωρακη γιατι δινει οπως ειπα πριν το παρον. φυσικα και δεν το κανει για να παει για πρωθυπουργος. φυσικα και ξερει ο,τι τιποτα δεν θα διορθωθει για παντα..

    ενα παραδειγμα. ο dr μιχαλης μετα απο ενα χρονο βαζει σε μια φωτογραφια του καρδιανου η οποια ειναι αναρτημενη εδω και ενα χρονο.. ''πολυ δυνατη''. τωρα την προσεξε? :)
    φως φαναρι σκοπιμη κινηση. διορθωσε τον..

    σε εναν συνεχη πολεμο βρισκομαστε με νικητες που εναλασσονται. ο καθενας δινει το στιγμα του.
    και η τεχνη(μουσικη, ζωγραφικη κλπ) ειναι η μονη που κραταει ζωντανες τις ψυχες των ανθρωπων.

    μην μου λες να μην φωτογραφιζω, για χαριν 5-6 ανθρωπων που διακινουν παγκοσμιες οικονομιες, συσχετισμους εθνων και ναι.. ζωες ανθρωπων.
    δεν τους ζηλευω, και ξερεις γιατι? δεν τους σηκωνεται, ενω εμενα ναι(ακομα.. :) )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. σ αγαπαω λυκε. οσο και να διαφωνω μαζι σου θεωρω οτι εισαι σπουδαιος ανθρωπος. σε τρωει το δικιο σου και σε χαρακτηριζει η ειλικρινεια σου.
    πως το ειπες? καλυτερα 2-3 μετριοι ανθρωποι που θα κερδισεις κατι απο την ''παλαβομαρα'' τους, παρα 3 κοντεινερ ''καλων'' ανθρωπων που εχουν παιξει σωστα τον κοινωνικο ρολο τους.

    ξερω.. παραφραση.. :) να σαι καλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. φωτογραφιζω πανο, δεν σταματησα να φωτογραφιζω.
    μιλαω και.. την επικοινωνια μας την ''χρησιμοποιω'' για εμπνευση..

    ξερεις γιατι φωτογραφιζω? για να αποδειξω.. τιποτα και σε κανεναν.
    εσυ γιατι μιλας και φωτογραφιζεις?

    και ναι στο εχω ξαναπει. μιλα συχνα ''οταν συζητας'', αλλα οχι σεντονια. μην βιαζεσαι. δεν ειναι δα και η τελευταια στιγμη που θα μιλησεις..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. η τεχνη ( αν υπαρχει γιατι εγω αμφιβαλω και την θεωρω στοιχειο επιβολης της αρχουσας συνομοσπονδιας σπονδυλωτων και ασπονδυλων ) ειναι εξ ορισμου κοινωνικο παραγωγο και ως τετοιο οφειλει ή μαλλον επιβαλεται να συμετεχει οσο μπορει ενεργα, να ματωσει, να χαλαστει, να της βγει το ζουμι, να μολυνει, να ποτισει αγονα, να φυτρωσουν σποροι, σποροι ελπιδας, νανθισει η ανοιξη στον καιρο της... τοκανε παντα σε δυσκολιες, θα το κανει και τωρα αμα μπορεσει να απεμπλακει απο τα σκουπιδια-θεσφατα των θεσμοκρατουντων και των υποτακτικων κοντοφθαλμων ανεμοπτεριστων.
    χαιρομαι γιατι η συζητηση φερνει το κοινωνικο προσωπο της τεχνης μπροστα. επιτελους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Η τέχνη είναι συναίσθημα. Πόνος, χαρά. Ανεκπλήρωτος ‘έρωτας’.

    Είναι ενέργεια. Σε λανθάνουσα μορφή. Μέχρι να εκδηλωθεί.

    Μετά χείμαρρος. Ασυγκράτητος.

    Είναι βροχή. Καταιγίδα. Βαρδάρης.

    Κώδικας που αν δεν ΝΙΩΘΕΙΣ δεν σκαμπάζεις.

    Γράφεται με δάκρυ, αίμα και ιδρώτα.

    Ανεξίτηλα.

    Και μένει για χρόνια.

    Αυτή η τέχνη δεν γεννήθηκε στον καναπέ. Μήτε στα κολλέγια.

    Χρειάζεται η σπίθα, Παύλο.

    Μαζί με την εύφλεκτη ύλη, Πάνο.

    Θέλει την ανάφλεξη.

    Και βάζει μπρος.

    Και γίνεται φωτιά…

    Επιτέλους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Τέχνη, πολιτική, κοινωνία, είναι τα υλικά μας.
    Αν απαρνηθώ ή αδιαφορήσω ή μειώσω τη σημασία ενός από αυτά, μετατρέπομαι σε κουλό, κουτσό, πνευματικά ανάπηρο.
    Μην μπαίνετε σε ανούσιες συζητήσεις γιά το "ποιό είναι πιό σημαντικό" διότι ΌΛΑ είναι σημαντικά και διαπλεκόμενα μεταξύ τους.
    Οι διαφοροποιήσεις που προκύπτουν και που φυσικά θεωρώ όχι απλώς θεμιτές αλλά απαραίτητες, έχουν να κάνουν μόνο με το από που ξεκινά κανείς. Τι απ' όλα θεωρεί σαν αφερηρία του στο δρόμο προς την πνευματική του ολοκλήρωση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. αρχιδιες ξανα και ξανα.
    προσωπικες θεωριες χωρις ουσια μοιρασματος.
    κατακτημενες γνωσεις(σεβαστο) χωρις παραθυρακι επικοινωνιας.
    γνωση.. ατομικη και αδιαπραγματευτη..
    να ειμαστε φωτογραφοι και να μιλαμε περισσοτερο απ τις φωτογραφιες μας.
    θα μου πεις που να τις δειξεις..
    εδω η θεωρια. αλλου.. παλι η θεωρια.. :)
    αρχιδια.. αλλα οπου ναναι..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Φιλε πανο καλα τα λογια αλλα το θεμα ειναι να πρατουμε! Η διαμαρτυρια μπορει να υπαρξει με πολλους τροπους, στον κοινωνικοπολιτικο τομεα ακομα ειμαι απειρος, στο θεμα dpgr παντως βρηκα την λυση μου, απο την μερα που γραφτηκα,νομιζω το 2005 οποιος πηγαινε να σηκωσει κεφαλι του λεγανε και πολυ καλα κανανε οτι το μαγαζακι ηταν μαγαζακι, ξερεις σαν τα μπακαλικα σε καθε γειτονια αλλα εδινε και μεζε καποια Gb σε καθε απλο πελατη, αρα εχεις την επιλογη να κατσεις η να φυγεις. Εγω ουδεποτε πηγα να {σηκωσω} κεφαλι επειδη δεν ειχα λογο και επειδη ημουν απλα περαστικος [δεν αγορασα τπτ] αλλα μια ωραια πρωια αρχισα να διαβαζω και τα εκτος φωτογραφιας και τους ανθρωπους που το διοικουν και πισω απο τις λεξεις, ε ακουσα και σε ενα αλλο καφενειο την κυρα λυκανια να λεει πραγματα που δεν την εχα μεχρι τοτε ξανακουσει να λεει διαπιστωσα οτι της ειχαν κατεβασει και μια φωτογραφια με μια γιαγιακα, και ειδα οτι τελικα η ματαιοδοξια η μιζερια και το σαπιο Εγω καποιων ανθρωπων μπορουν τελικα να καταστρεψουν κατι που ξεκινησε απο αγνες προθεσεις. Ετσι λοιπον και εγω σαν περαστικος που ημουν πηρα τα πραγματα μου και εφυγα, δεν ξερω τι αξια μπορει να ειχαν στην βιτρινα του καταστηματος αλλα δεν με νοιαζει κιολας, το μονο που ξερω ειναι φιλε πανο οτι η τεχνη βρισκει τον δρομο της δεν μπορεις να την κλεισεις σε ενα κουτι θα ηταν αλλωστε εγωιστικο, και αν και για μενα η φωτογραφια ειναι μοναχικο και εγωιστικο αθλημα, οι φωτογραφιες δεν θα πρεπε να ειναι.καλο βραδυ! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. α και επειδη διαβαζω 2-3 blogs τελευταια, θα θελα να ανεβασω και ενα τραγουδακι, σιγουρα οχι going through..

    http://www.youtube.com/watch?v=RcZqSoznjAs

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ρε Μητσο, τα ειπαμε. Φωτογραφο σε κανει η αναγκη σου να φωτογραφιζεις. Να σκεφτεσαι φωτογραφικα Και ας τις εκθεσεις ´αυριο ´. Μην απαξιωνεις τον λογο. Ειναι σημαδι ανησυχιας κι αυτος. Ειναι αναγκη εκφρασης. Αυτη η αναγκη ειναι η πρωτη υλη για τη τεχνη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ετσι λεω. η θεωρια εδω και καπου αυτο που ειπε ο πανος. χωρις πορτφολια φωτογραφων. μονο φωτογραφιες.

    θαυμαστικε μην με παρεξηγεις. εσενα δεν σε ξερω αλλα τον chobe και τον λυκο που τους εχω γνωρισει απο κοντα(και οποιον εχω γνωρισει απο κοντα) τους τιμω.
    απλως στο χαρτι ξεσπαω. :)

    κι αυτο γιατι εκει που μιλουσαμε για φωτογραφιες εμεινα παρατηρητης να ακουω για 7 σελιδες αν ειναι καλη η επιλογη των ''αρχαιων'' φωτογραφιων του ζηση, αντι να ξεσπαμε σε σχολιασμους και σε καινουργιες(εστω μετριες)φωτογραφιες.
    αλλα ειπαμε, αλλες οι αναγκες του σαιτ..

    θαυμαστικε δεν απαξιω τον εδω λογο που τουλαχιστον ειναι ελευθερος, απαξιω τον αχρηστο λογο γενικως. και συγνωμη..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Έχουν δίκιο 100% ο λύκος και ο Πάνος Διαμαντής σε όσα γράφουν. Και δεν είναι καλάσνικοφ όπως το αποκάλεσες Μήτσο. Είναι η κραυγή αγωνίας της ίδιας της κοινωνίας, που κάποιοι αποστειρωμένοι και άνυδροι (μιλάμε για πολλή ξηρασία λύκε, όπως λέει κι ο ποιητής) σαν τη Δύναμη Δέλτα, σαν τους χοντρο-Θόδωρους, σαν κάτι άλλους που στοχεύουν μήλα σε κεφάλια, σαν κάτι μπαρμπάδες παλιότερα, θέλουν να την κρατήσουν μακριά από τη φωτογραφία. Ονειρεύονται τη φωτογραφία σε ένα κονσερβατουάρ και όσο κι αν κάποιοι ρομαντικοί νομίζουν σωστά ότι τέχνη και κοινωνία πρέπει να πάνε μαζί, η πραγματικότητα στο dp άλλα λέει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. αφιερωμενο σε ολους μας, μηδενος εξαιρουμενου, και πρωτα απ ολα αφιερωμενο στην παρτη μου.
    http://www.youtube.com/watch?v=0BOfMOQ__IM
    :)

    ολα καλα αν υπαρχει καλη καρδια. τοτε παντα κατι βγαινει..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. λες να τον αποκλεισανε? :D
    http://www.dpgr.gr/forum/index.php?action=profile;u=2462

    ωραιος. θα εμφανιστει οταν εχει κατι να πει. δεν χρειαζεται να ακουει ενας πραγματικος καλλιτεχνης.

    και αυτα που λεω τωρα ειναι κατινιασμα. και οχι ουσια..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Τι βλακείες λέτε ωρέ.
    Ποιά φωτογραφία, κοινωνία και τέχνη μου τσαμπουνάτε?

    "κοιμόσαστε και να βλέπετε όνειρο"
    "Ξυπνήστε, πιείτε και 5 μπύρες" αράξτε την αρίδα σας "στον ήλιο γελώντας και απολαμβάνοντας τις παραξενιές του πλανήτη και τα καμώματα του μπανιαριζόμενου πληθυσμού."

    Απολαύστε αυτό το Ολ Αμέρικαν Ντριμ.
    Δεν καίγετε ο κόσμος γύρω σας, δεν εχει απολυθεί ή θα απολυθεί λίαν συντόμως ο ένας στους τέσσερεις απ τους φίλους και γνωστούς σας. Τίποτα. Τραγουδήστε ωραία μου πουλάκια.

    Και αν ξυπνήσετε πραγματικά βγείτε έξω να φωτογραφισετε τον χομο σάπιενς που κινδυνεύει να εξαφανιστεί από το βρωμοσκάθαρο dosilogus fataulas.

    Απόψε θα ανοιξω ένα γκρουπ σχολιασμού στα Ελληνικά στο φλικρ. Οποιος θέλει να μπει να σχολιάσει ελεύθερα. Να ρίξει και τις φωτο του μέσα χωρίς φόβο και χωρίς πάθος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. http://www.youtube.com/watch?v=3DpyZad6VMk&feature=player_embedded

    Δείτε τι γράφουν τα καρτελάκια των πρωθυπουργών των άλλων χωρών και τι γράφει το καρτελάκι του προκομένου μας. Προτεκτοράτο γίναμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. krouvalos νομίζω άδικα θα ανοίξεις αυτό το γκρουπ σχολιασμού στο φλικρ. Γιατί, να λέμε και του στραβού το δίκιο ευκαιρίες δόθηκαν και εξακολουθούν να δίνονται πολλές για να ανθίσει η φωτογραφία χωρίς το σφίξιμο της φασιστικής τανάλιας του dp. Αλλά αυτές τις εναλλακτικές ευκαιρίες δεν τις εκμεταλλευτήκατε και μένατε εκεί νομίζοντας ότι θα το αλλάξετε. Και μη μου πεις ότι μπροστά στις Δυνάμεις Δέλτα, τους χοντρο-Θόδωρους, τους νόβους και τους μπαρμπάδες ο Βαγγέλης και ο κάθε συκοφαντημένος Βαγγέλης δεν φαντάζει σαν οσιομάρτυρας. Γιατί πίστεψέ με, όχι μόνο σαν οσιομάρτυρας φαντάζει, αλλά και σαν αγνή άσπιλη και αμόλυντη Παναγία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. @ steppenwolf

    Ποιός είναι ο Βαγγέλης? Δεν μιλάμε για άνθιση. Μιλάμε και ελεύθερη κριτική και βλέπουμε. Βαρέθηκα τα λόγια μόνο.

    @ ΟΛΟΥΣ
    Το γκρουπ λέγεται "Σχολιασμός"
    Είναι μόνο στα Ελληνικά.
    http://www.flickr.com/groups/sxoliasmos


    Οποιοσδήποτε μπορεί να γίνει μέλος.
    Το άνοιγμα ενός φλικερολογαριασμού γίνεται σε 5 λεπτά. Θα στείλω προσκλήσεις σε ΟΛΟΥΣ που γνωρίζω ότι έχουν φλικερολογαριασμό. Ακόμα και σε μέλη της συντονιστικής ομάδας του dpgr. Οσους δεν σας γνωρίζω ελάτε μόνοι σας. Το γκρουπ δεν έχει ακόμα φωτογραφία λογότυπο. Δεν έβαλα γιατί σκεφτηκα ότι κάποια καλή ιδέα θα ερχόταν εδώ μέσα.
    Θα βάλω και μια δική μου φωτο. Σκίστε την κανονικά όχι χαιδέματα.
    Εκτός αν προλάβει κάποιος από εσάς και βάλει πρώτος. Μήτσο εσύ παραπονιόσουν? Εμπα. Κέφια έχω. Ελπίζω και εσείς.
    Κακέ Λύκε? Εσύ? Για να δούμε τα δόντια σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. οι μεγάλες πυρκαγιές
    από σπίθες ξεκινάνε
    αυτό είχα να πω
    πριν αποσυρθώ και πάλι στη λάτζα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. 7 sx mitsosmt01 :νομιζω πως εχει χαθει η μπαλλα ( φανηκε απο χθες ) και αυτα τα κοινοτυπα αρνητικα που καταθετεις με τροπο καπως της ταχα ανεσης, ειρωνικο, με ξεπλυμενο υφος δεν καλυπτουν γυμνιες ουτε αφαιρουν τιποτε απο τις ουσιες ή μαλλον "αρχιδιες" για να συνεννοουμαστε. απο καθεδρας προτροπες τοσο αυτονοητες δεν κατοχυρωνουν ονομασια προελευσης, συγχυσεις δημιουργουν ή τις υπογραμιζουν.

    το να εκθεσει κανεις μια φωτογραφια (sic) σε οινοποτεια ή παρεμφερεις χωρους εμποριου προσωπικα μου ειναι αδιαφορο για προφανεις "αρχιδιες". θα μπορουσα καλυτερα να την κολλησω στο μετωπο, να την κανω αφισα, να την κολλησω στο θωρηκτο Αβερωφ, να ειναι χαρταετος, να φωτιζει τα αδιαμορφωτα οπισθια μιας πολυκατοικιας, να μοιρστει μαζι με προφυλακτικα,να γινει αυτοκολλητακι στις πλατες ανυποπτων περαστικων..

    στο δι ταυτα νομιζω πως πρεπει να λεει κανεις κατι αν εχει πραγματι κατι ουσιαστικο να πει και οχι να γεμιζει σεντονια που αμα τα στραγγιξεις δεν βγαζουν σταλα αιματος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. H μεγάλη απογοήτευση...
    Πέταξα τη σκούφια μου όταν μου ζητήθηκε να συναντηθώ με κάποια άτομα που θα ξεκινήσουν ένα πυρήνα "σπίθας" στη Λάρισα.
    Λίγες ώρες μετά τη συνάντηση ακόμα ξερνάω...
    Είδα: κανα δύο "μαυρισμένους" και απογοητευμένους των τελευταίων εκλογών, 10 προσωπολάτρες,4 περίεργες τουλάχιστον 3 "θέλω να γίνω πρόεδρος της ομάδας", ένα μάτσο πολιτικούς αναλυτές και το χειρότερο; ένα μπουκέτο από "μανιές" που ήθελαν να ξεκαυλώσουν για την περίοδο της Χούντας.
    Το ήθελα αυτό; οχι.
    Ο Μίκης αυτό εννοούσε; όχι.
    Δεν κατάλαβα αν ο Μίκης ζήτησε να γίνουν πυρήνες και το χειρότερο δεν εξήγησε με ποιό τρόπο θα γίνουν. Αν γίνουν πως θα επικοινωνούν με τον κεντρικό πυρήνα πχ της Αθήνας.
    Αφού άκουσα τις γνωστές λέξεις: δεξιά, μπάτσος, γουρούνια,συνδικαλισμός και κόμμα-πολιτική κίνηση, αφού τους είδα να φαγώνονται με τάκτ για το ποιός θα μιλήσει με την Αθήνα, ποιός θα επικοινωνήσει με τον Μίκη, ποιός θα φαίνεται ως αρχηγός στη Λάρισα ξέρασα ξανά.
    Ο μοναδικός τριαντάρης που ήρθε έφυγε λέγοντας πως δεν τους δίνει άλλο χρόνο για να του πρίζουν τα @@. Λίγη ώρα μετά έφυγα και εγώ.
    Δε μπορεί
    θα αλλάξουμε κάποια στιγμή
    θα αργήσει αλλά θα αλλάξουμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. @ Έλενα :
    Έχουμε πολλά σύνδρομα να μας κατατρέχουν, και κάθε προσπάθεια ίσως πρέπει να επικεντρωθεί ακριβώς σε αυτό που προκύπτει από τα γραφόμενά σου, δηλαδή από την ανάγκη να υπερβούμε τους εαυτούς μας.

    Σαν ένα στοίχημα που οφείλει (πλέον ναι-οφείλει), να βάλει ο καθένας με τον εαυτό του.

    Κουβαλάμε πολλών λογιών "προίκες".
    Να τις σεβαστούμε ? Ναι. Να τις τιμήσουμε ? Ασφαλώς. Να τις έχουμε ως σημεία αναφοράς αξιών ? Εννοείται.

    Μπορούμε όμως να τις χρησιμοποιήσουμε και ως εργαλεία καταννόησης του επερχόμενου ?

    Εδώ τίθεται ένα θέμα. Μεγάλο. Ας ανοίξει λοιπόν κάποτε. (και ας κλείσει επίσης κάποτε).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Λοιπόν τι θα γίνει τώρα ;
    Θα το ξεψαχνίζουμε πολύ ακόμα ;
    Στη Λάρισα δοκιμάστηκαν.
    Εμείς εδώ (Αθήνα) θα δοκιμαστούμε ;
    Τι ακριβώς χρειάζεται ;
    Μπροστάρης ;
    Παρέα ;
    Μανιφέστο ;
    Μήπως ένα ολιγόλογο και περιεκτικό κείμενο με "1, 2, 3, 4.." που θα είναι οι μινιμουμ απαιτήσεις γιά τη συμμετοχή ;
    Ότι και νάναι αυτό που χρειάζεται, ας ξεκινήσει ακόμη και αυθόρμητα από κάποιον-κάποιους που αισθάνονται ότι έχουν πιάσει το νόημα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή