Πέμπτη 2 Δεκεμβρίου 2010

Πάμε πλατεία ?


Ένας αναγνώστης, ο Haris, μας έστειλε χθές το ακόλουθο σχόλιο :

"Δεν θα σχολιασω επι της ουσιας ολα αυτα που διαβαζω και που βλεπω να γινονται τελευταια,δεν νομιζω οτι ενδιαφερει η αποψη μου και επισης ειμαι νεος στο ντιπι και δε ξερω τι εχει γινει στο παρελθον...το οτι μαζευεστε καθε μερα εδω περα 5-10-100 ατομα και μιλατε για το ντιπι πoσο φυσιολογικο σας φαινεται? σε ειχα ακουσει παυλο στην εκθεση του γιοννεκ να λες "μου ριξανε μπαν για 30 μερες και τους εριξα και γω ενα για αλλες 300"...απο τοτε εχει περασει ενας μηνας κατα τον οποιο επανηλθες στο ντιπι,σε ξαναεφυγαν,τωρα διαβαζω δικηγορους,εμμεσες απειλες κλπ κλπ...λυκος που γαβγιζει δε δαγκωνει? τεσπα,περιμενω με αγωνια την συνεχεια του καλυτερου φετινου ριαλιτυ."

Aπάντηση : 

"Δεν θα σχολιασω επι της ουσιας ολα αυτα που διαβαζω και που βλεπω να γινονται τελευταια",
Δεν μας λές ωστόσο και τον λόγο γιά τον οποίο "αποφεύγεις να σχολιάσεις επί της ουσίας όλα αυτά που διαβάζεις και που και συ ωστόσο ομολογείς πως βλέπεις (!) να γίνονται τελευταία". 

Δεν υπάρχουν πολλοί λόγοι γιά τους οποίους μπορεί κάποιος να αποφεύγει να κάνει κάτι τέτοιο. 

Ή να είναι ένα "ήσυχο" ανθρωπάκι που θέλει να απλά την ...ησυχία του, (γεμάτη η χώρα μας από τέτοιου είδους επικίνδυνα απολίτικα περιττώματα) ή να βαριέται ή να μην "βλέπει". 

Εσύ όμως μας λές πως ΒΛΕΠΕΙΣ αυτά που γίνονται τελευταία άρα δεν υπάγεσαι στην τελευταία κατηγορία. Επίσης δεν σε βλέπω να βαριέσαι κι όλας, αν βαριόσουν δεν θα έμπαινες στον κόπο να γράψεις αυτό το θαυμάσιο σχόλιο. Άρα, το μόνο που μου απομένει να σκεφτώ γιά σένα είναι, πως δεν είσαι και σύ παρά ένα από τα εκατομμύρια ανθρωπάκια που το μόνο που τους ενδιαφέρει είναι το σπιτάκι τους, η γυναικούλα τους, τα παιδάκια τους και η δουλίτσα τους. Και κατά τον Πλάτωνα, ένας πολίτης "φιλήσυχος" δηλαδή άχρηστος. (Δηλαδή επικίνδυνος). 

"Γιατί είμαστε ο μόνος λαός που τον μη αναμειγνυόμενο καθόλου στα κοινά δεν τον θεωρούμε φιλήσυχο αλλά άχρηστο". (Πλάτωνας-Επιτάφιος)

"δεν νομιζω οτι ενδιαφερει η αποψη μου"
Αυτό φανερώνει σύμπλεγμα κατωτερότητος και αποτελεί και μιά λανθάνουσα μορφή αγοραφοβίας αλλά οι σε αυτές τις κατηγορίες εμπίπτοντες δεν υπογράφουν δημόσιες επιστολές, έστω και διά ψευδωνύμου, οπότε μάλλον οδηγούμαστε, και με αρκετή ασφάλεια μάλιστα, στο συμπέρασμα της προηγούμενης παραγράφου. Και αν τέλος πάντων όντως πιστεύετε πως δεν μας ενδιαφέρουν οι επί της ουσίας απόψεις σας, τί είναι αυτό αλήθεια που σας έκανε να πιστέψετε πως μας ενδιαφέρουν οι εκτός ουσίας ? 

"είμαι νέος στο ντιπί και δε ξέρω τί έχει γίνει στο παρελθόν"
Μα δεν μιλάμε γιά το παρελθόν αγαπητέ, γιά το παρόν μιλάμε. (και ίσως και γιά το μέλλον). Κατά τα άλλα, ευτυχώς που είστε "νέος" στο ντιπί γιατί είναι και το μόνο πεδίο όπως φαίνεται, στο οποίο είστε νέος.

"...το οτι μαζευεστε καθε μερα εδω περα..."   
Αυτό που εσύ, (προφανέστατα λόγω πλήρους έλλειψης ελληνικής παιδείας), αποκαλείς με περισσή απαξίωση "μαζεύεστε", λέγεται "συναθροίζεσθαι" και το "συναθροίζεσθαι" ενοχλούσε μόνο τα φασιστικά καθεστώτα. Αποτελεί αναφαίρετο δικαίωμα των αληθινών πολιτών αλλά και ιερή  πρακτική γιά να συζητηθούν (τα όποια) κοινά και ιστορικώς αποτέλεσε την μήτρα της Δημοκρατίας. (αρχ. Εκκλησία του Δήμου). Οπότε όπως αντιλαμβάνεσαι, ο λόγος γιά τον οποίο "μαζευόμαστε" εδώ πέρα, πιθανόν να μην είναι άλλος παρά το ότι είμαστε ...μητρομανείς.

"...5-10-100 ατομα..." 
Δεν είμαστε "5-10-100" άτομα αλλά 6-11-101. Ξέχασες να συμπεριλάβεις και τον εαυτό σου. Και όπως βρήκες εσύ κάποιο σοβαρό λόγο γιά να βρεθείς εδώ, δώσε το δικαίωμα και στον κάθε ένα, να έχει τον δικό του, περισσότερο ή λιγότερο σοβαρό, λόγο να είναι και εκείνος εδώ.

"...και μιλατε για το ντιπι. Πoσο φυσιολογικο σας φαινεται? "
Το ότι μιλώντας γιά το ντιπί δεν μιλάμε γιά το ντιπί (μονάχα τουλάχιστον), ωστόσο εσύ δεν έχεις την στοιχειώδη νοημοσύνη να το "αναγνώσεις", εσένα πόσο φυσιολογικό σου φαίνεται ? 

"σε ειχα ακουσει παυλο στην εκθεση του γιοννεκ να λες "μου ριξανε μπαν για 30 μερες και τους εριξα και γω ενα για αλλες 300"...απο τοτε εχει περασει ενας μηνας κατα τον οποιο επανηλθες στο ντιπι,σε ξαναεφυγαν",
Ενώ δεν εκτιμάς ιδιαιτέρως την έννοια του δήμου, εν τούτοις δείχνεις να υιοθετείς τις πρακτικές ενός άλλου Δήμου, του Δήμου Σταρένιου, μεταφέροντας ιδιωτικές συνομιλίες τις οποίες λάθρα άκουσες. Αντ' αυτού, θα μπορούσες κάλλιστα να επικαλεστείς και δημόσιο κείμενό μου εδώ. (το οποίο λέει άλλα - ομιλεί περί συνειδησιακών συγκρούσεων).

"τωρα διαβαζω δικηγορους,εμμεσες απειλες κλπ κλπ..." 
Ελάχιστα γράμματα χρειάζονται γιά να γνωρίζει κάποιος, πως η δήλωση από οποιονδήποτε γιά άσκηση των νομίμων δικαιωμάτων του με νομικά προβλεπόμενο τρόπο, δεν ονομάζεται "απειλή". Ονομάζεται απλά ...άσκηση νομίμων δικαιωμάτων. Βέβαια σε δικαιολογώ διότι από όσο καταλαβαίνω, "Η αγωγή του Πολίτου" ως μάθημα, δεν πρέπει να ήταν και το πιό ...δυνατό σου σημείο.

"...λυκος που γαβγιζει δε δαγκωνει?"
Αλλά όπως φαίνεται, ούτε και η ζωολογία ήταν το πιό δυνατό σου σημείο αφού ως γνωστόν, σπανίως εις λύγξ αλυκτά, δεδομένου ότι το δάσος δεν είναι ό,τι πιό πρόσφορο επιχειρηματικώς γιά ένα φροντιστήριο ξένων γλωσσών.

"τεσπα,περιμενω με αγωνια την συνεχεια του καλυτερου φετινου ριαλιτυ."
Θα φροντίσουμε να μην σας απογοητεύσουμε αγαπητέ Haris, εσείς προς το παρόν πηγαίνετε να παίξετε ήσυχος play-station (ή ότι άλλο σας βρίσκεται πρόχειρο εν πάση περιπτώσει), και μεις μόλις τελειώσουμε με το σφουγγάρισμα θα σας ενημερώσουμε. 

Ξέρετε Κύριε...η δουλειά της σατιρικής παραδουλεύτρας δεν είναι καθόλου εύκολη. Είναι κάτι λεκέδες που δεν καθαρίζουν με τίποτα. (και κάτι λακέδες επίσης). 

6 σχόλια:

  1. εγω κολλημενος στα δικα μου..
    dpgr edit..
    δεν ξερω αν τελικα ειναι τοσο ηλιθιοι ή τοσο πανεξυπνοι,ξεροντας εν γνωσει τους οτι θα δημιουργηθει αυτο το χαος, για καποιους δικους τους λογους. ποιους λογους? να ξεμπροστιασουν και τους υπολοιπους ''αντιφρονουντες'' ωστε επιτελους να προχωρησουν μονοι τους με προβατα και χωρις αντιθετες αποψεις.

    γιατι το λεω αυτο?
    αυτη την στιγμη υπαρχουν 29 φωτογραφιες με 30 ονοματα απο κατω. εκ των πραγματων δεν ξερουμε για ποιο πραγμα μπορει να γινει φωτογραφικη συζητηση. στο πακετο των φωτογραφων? στο πακετο των φωτογραφιων?
    γιατι εκ των πραγματων δεν υπαρχει αντιστοιχια φωτογραφου-φωτογραφιας..

    ο ζησης αφαιρεσε φωτο, ο νικο vega ζητησε την αποσυρση της φωτογραφιας του. το ''ποιημα'' του ζηση''εσπασε'' και μενει σπασμενο επιτηδες. δεν μπορει τοσο λαθος.. δεν μπορει να πει καποιος ξεχασα να σβησω το ονομα αυτουνου που σβηστηκε η φωτογραφια. δεν μπορω να σκεφτω οτι ειναι τοσο αμελεια..

    δεν ειναι τυχαιο λοιπον και τελικα που το ''ποιημα'' του ζηση δεν εμεινε κλειδωμενο. θεωρω(εστω και αθελα τους) το αφησαν ξεκλειδωτο ακριβως γιατι δεν μπορει να γινει μια φωτογραφικη συζητηση.
    το μονο που θα μπορουσε να γινει ειναι η θετικη ψηφος η οχι στην επιλογη του ζηση. και κει μου θυμιζει το κλασσικο ξεκαθαρισμα.. ''ψηφος εμπιστοσυνης''

    και εχεις και τον παντσινκο να παιρνει ενα σωρο θετικες γιατι λεει ειναι σαν να πινει 5 μπυρες και απολαμβανει τις φωτογραφιες σαν να βρισκεται στην θαλασσα. δεν θα τον κανω παρεα. γιατι δεν μπορω να χαλαρωνω στις ακρογιαλιες ξεροντας οτι σπιτι μου εχω αφησει ανοιχτη την κουζινα ή την εξωπορτα.
    ας εβλεπε καλυτερα οτι το ντι πι αυτη την στιγμη μπαζει απο παντου. αλλα ποιον νοιαζει εκει μεσα το ντι πι εκτος απο το να παρουσιαζει την προσωπικη μπουρδολογια του? ποιος εχει την αγαπη να πονεσει την ιστορια του ντι πι και να πει(επιτελους) κατι πρακτικο και συμβιβαστικο για το καλο της συνεχειας της κοινοτητας?
    το μονο που ενδιαφερει να λεμε ειστε ηλιθοι. το edit ειναι αυτο στα ελληνικα και γινεται ετσι.
    αντε ρε.. καλα που ηρθες να μας το μαθεις..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. δε 8α σχολιασω επι της ουσιας γιατι η ουσια εχει αναλυθει,τα παντα εχουν χιλιοειπωθει και ειναι προφανες οτι 90 στους 100 ανθρωπους διαφωνουν με πρακτικες διαγραφων,ban,τιμωριων κλπ κλπ...το οτι διαφωνω με τις διαγραφες δε σημαινει οτι συμφωνω με τις συμπεριφορες που οδηγησαν (μερικες εσκεμμενα) σε αυτες...δουλιτσα,σπιτακι,γυναικουλα,παιδακι δεν εχω και συνεπως δε με απασχολουνε με την εννοια που το εννοεις εσυ...τωρα για το αν ειμαι φιλησηχος και το τι εχω κανει στην ζωη μου δε νομιζω υπαρχει λογος να αναφερθει δημοσιως...αλλα ακομα κι αν ειμαι ενα απο τα "εκατομμυρια ανθρωπακι" ακομα και τοτε δεν ανησυχω,οσο υπαρχουν πεφωτισμενοι επαναστατες ηγετες σαν και σενα να μας καθ-οδηγουν...

    οι επι της ουσιας αποψεις μου αφορουν θεματα σχετικα με το ντιπι και τα τελευταια γεγονοτα για τα οποια οπως προειπα τα παντα εχουν χιλιοειπωθει...οι εκτος ουσιας αφορουν (πρωτιστα) εσενα προσωπικα και την συμπεριφορα κακομαθημενου δεκαχρονου που επιδεικνυεις..αντε 15χρονου,θυμαμαι και γω στα 15 μου εμπαινα στο irc και τσακωνομουν και μετα εφτιαχνα τσατ ρουμς για να κραξω τους φασιστες τους μοδερατορες που τους δωσανε λιγη εξουσια και την ειδανε καποιοι...πραγμα απολυτα υγιες στα 15 σου αλλα η εντυπωση που μου εδωσες στον ιανο οταν σε ειδα ειναι οτι τα εχεις πατησει (τουλαχιστον σε θεμα εμφανισης)...εκτος κι αν σε λενε benjamin paulo button kirkasidi οποτε παω πασο...

    οκ κρινοντας το παρον λοιπον και οχι το παρελθον ειδα ενα προκλητικοτατο μελος το οποιο ειχε εξαιρετικο κριτηριο πανω στο θεμα φωτογραφια αλλα λειτουργουσε σε 2 διαφορετικα mode αναλογα με το ονομα του φωτογραφιζοντα...και το ενα mode ηταν απαξιωτικο,προσβλητικο και εντελως αναγωγο...

    συναθροιζεσθαι ειναι καθαρευουσα νομιζω ή οχι? ειμαι υποχρεωμενος να την γνωριζω αν και δεν την διδαχτηκα ποτε? μαζευεστε φιλε..μαζευεστε και ξεκατινιαζεστε ...κατα τ αλλα σας ενδιαφερει η φωτογραφια...

    καθολου ιδιωτικες συνομιλιες ,λογο εβγαζες γεματος καμαρι ποσο πολυ δεν σε απασχολει η προσωρινη διαγραφη σου και ποσο πολυ δε θα ξαναπατουσες και ποσο γραμμενους τους ειχες...το τι εγινε στην πραξη το ξερουμε ολοι..

    ελαχιστα ελληνικα να γνωριζει καποιος καταλαβαινει πως η δηλωση για ασκηση των νομιμων δικαιωματων δεν ειναι παρα μια δηλωση για ασκηση των νομιμων δικαιωματων...και οπως λεει και το γνωστο ασμα "δηλωσεις που μεινανε δηλωσεις"...

    "...λυκος που γαβγιζει δε δαγκωνει?"
    χαζομαλακιουλες και εξυπναδιστικη επιδειξη γνωσης καθαρευουσας και επι της ουσιας κικιρικου...


    και για επιλογο να σου πω οτι οπως εσυ λεγεσαι παυλος κιρκασιδης ετσι και εγω λεγομαι Χαρης Παναγιωτακοπουλος και ασε τις εξυπναδες περι ανωνυμιας κλπ κλπ...φασισμος ειναι να γραφει καποιος το σχολιο του και εσυ να εχεις στους ορους χρησης που κατα τ αλλα και καλα σιχαινεσαι "οτι το σχολιο θα δημοσιευθει αφου πρωτα εγκριθει"...και να εγκρινεται και να δημοσιευεται ΠΑΝΤΑ,ΜΑΖΙ με την απαντηση σου..αυτη ειναι η αποψη σου περι δημοκρατιας παυλο (μαζι με το "εγω θα καπνιζω οπου γουσταρω και φερτε μου κι ενα τασακι" του ιανου)....καλη συνεχεια στην επανασταση λοιπον και προσεκτικα μην σπασει κανα νυχι....
    και επειδη με παρ-εσυρες στο επιπεδο σου,αυτο της προσωπικης προσβολης στο οποιο εισαι ανικητος δε θα ξαναγραψω εδω για να μην καταντησω σαν και σενα στο τελος...(και αυτο που λεω, θα το τηρησω γιατι με λενε χαρη και οχι παυλο)
    χαιρετε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Να πας στην ευχή του θεού Χάρη Παναγιωτακόπουλε και να δώσεις και τους χαιρετισμούς μου και τους ασπασμούς μου στους συνοδοιπόρους σου. Αλλά πές τους άλλη φορά αν θέλουν να πούν κάτι εκείνοι, δεν είναι ανάγκη να στέλνουν "αντιπροσώπους".

    Όπως βλέπεις και από το ότι ένα σχόλιο όπως το δικό σου, όχι απλά δημοσιεύτηκε αλλά έλαβε χώρο και ως κύριο άρθρο μάλιστα, μπορείς να συμπεράνεις ότι ο χώρος είναι φιλόξενος, και χωράει όλες τις απόψεις ακόμη και "απόψεις" τελείως προβοκατόρικες και εμετικές όπως η δική σου.

    Καταννοώ απόλυτα την διαμαρτυρία σου γιά το ότι σου απάντησα αλλά προφανώς τόσο καιρό στο dp ξέχασες και σύ καημενούλη μου όπως όλοι μας τους στοιχειώδεις όρους ενός δημοκρατικού διαλόγου, που δίπλα στον λόγο θέλουν τον αντίλογο.

    Εδώ μέσα μπορούν να μιλήσουν όλοι ελεύθερα και να πούν ό,τι θέλουν και αυτό το θεωρώ δικαίωμά τους.

    Αλλά επίτρεψέ μου σε παρακαλώ να κρατήσω και το δικό μου δικαίωμα του να απαντώ.

    Γιά το δεύτερό σου σχόλιο θάλεγα πως είναι εξαιρετικά πληκτικό. Πάσχει και σε φόρμα και σε θέμα αλλά και σε περιεχόμενο.

    Αδιάφορη Ηaris, αδιάφορη. Keep γλύφινγκ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ευκολο να βαφτιζεις τον αλλο προβοκατορα οταν δεν μπορεις να του απαντησεις,ευκολο να περνας ενα προφιλ του τυπου "δες εδω τι σκαρωνουν οι αλητες,στελνουν τα φερεφωνα στην θεση τους"..στο ντιπι δεν ΞΕΡΩ κανεναν και δε με ξερει (σχεδον) κανεις...ακομα και στον ιανο που μπορουσα να συστηθω και να γνωρισω 5-10 ατομα δεν το εκανα (θα με ειδες να καθομαι πισω σου στον παγκο μπροστα απο τις φωτο του γιοννεκ)..δεν ειμαι δημοσιοσχετιστας εγω και μεταφορικα μιλωντας στα παπαρια μου τους γραφω ολους,στο ντιπι μπαινω για να με κριτικαρουν και να μαθω 5 πραγματα για την φωτογραφια και μονο,ως εκ τουτου γνωριμιες και φιλιες δε θα βοηθουσαν να επιτευχθει το ζητουμενο μου...την τελευταια φραση διαβασε την πολλες φορες μπας και την καταλαβεις...δε λεω αλλα μη φαω και γω καμια αγωγη απο τους δικηγορους σου που εχουν και αναδουλειες :ppp)
    keep σκουζινγκ
    τελεια και παυλος .-

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. haris :
    "δε θα ξαναγραψω εδω για να μην καταντησω σαν και σενα στο τελος...(και αυτο που λεω, θα το τηρησω γιατι με λενε χαρη και οχι παυλο)"

    Μόλις προ ολίγου δεν έγραψες αυτό ?
    Ένα όνομα τόσο βαρύ (σαν ιστορία) όπως μας το παρουσιάζεις ("μένα με λένε Χάρη"-παρεμπιπτόντως χεστήκαμε-δεν πά να σε λένε και Λάουρα) δεν κάνει να το διασύρεις όντας ανακόλουθος και μάλιστα μέσα σε λίγα λεπτά.

    Τέλος πάντων θα γράψεις ή δεν θα ξαναγράψεις εδώ μέσα, αποφάσισε και πές μας επί τέλους τι θα κάνεις να ξέρουμε γιατί είναι δύσκολο να πεθάνουμε με αυτόν τον καημό.

    Όσο γιά το ότι και σύ "αγαπάς την φωτογραφία" θα σου πώ πως κάτι τέτοια έλεγε και ο Ντέμης Ρούσσος την εποχή της χούντας όταν τραγούδαγε το ντρίγκι-ντρίγκι μάνα μου καθώς και ο Τέρης Χρυσός όταν την ίδια ακριβώς περίοδο τραγουδούσε το τάκα-τάκα. Αλλά όλοι ξέρουμε πού οδηγεί και το ντρίγκι-ντρίγκι αλλά και το τάκα-τάκα.(Ειδικά το δεύτερο είμαι απόλυτα σίγουρος πως το γνωρίζεις).

    Πιστεύω αυτή τη φορά να θυμηθείς πως σε λένε Χάρη και όχι Παύλο.

    Κι αν δεν το θυμηθείς εσύ, θα το θυμηθώ εγώ.
    Και θάναι η πρώτη φορά που αν χρειαστεί θα το κάνω, και το δηλώνω δημόσια.Διότι από μαλακία πιά χορτάσαμε. Έλεος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μιας και έχει γραφτεί και ξαναγραφτεί ότι ο Παύλος είχε δηλώσει ότι «δεν θα γυρίσει αλλά τελικά γύρισε» οφείλω να ζητήσω δημοσίως συγγνώμη από τον Παύλο γιατί γύρισε. Το παραδέχομαι έκανα μαλακία.
    Δεν είχα σκοπό να αναφερθώ, αλλά το πράγμα παρατράβηξε και δεν μπορώ να κρύβομαι μόνο και μόνο από φόβο πως θα θεωρηθώ «αυλικός» (όπως εμμέσως σε άλλη συζήτηση έχει ειπωθεί) του οποιουδήποτε.
    Για πρώτη και τελευταία φορά μάθε φίλε Χάρη πως του Παύλου του ζαλίσαμε (εγώ και κάποιοι άλλοι. Θα αναφερθώ μόνο σε μένα) τον έρωτα για να επιστρέψει στο ντι πι. Μη μου αρχίσεις τώρα ότι και καλά άλλο που δεν ήθελε, γιατί πραγματικά δεν ήθελε. Πίστεψέ με (εκτός αν θες να πιστεύεις μόνο αυτούς που σε συμφέρει) κάναμε συζητήσεις επί συζητήσεων με διάφορα επιχειρήματα, για να επιστρέψει. Δεν θα αναφερθώ σε όλα, γιατί δεν υπάρχει λόγος. Το βασικότερο όμως, τουλάχιστον για εμένα, ήταν ότι πίστευα και πιστεύω πως είχε να προσφέρει πολλά τόσο στο ντι πι το ίδιο (δες τι καλά που είναι όσο καιρό λείπει. Έμαθες ένα κάρο πράγματα για φακούς και άλλα σκατολοΐδια) όσο και στους ανθρώπους που έχουν όρεξη να μάθουν πέντε πράγματα γύρω από τη φωτογραφία. Τώρα κατά πόσο ήταν προσβλητικά ή όχι τα σχόλια που κατά καιρούς έκανε, εξαρτάται από το πόσο μεγάλος φωτογράφος θεωρούσε πως ήταν ο καθένας στον οποίο απευθυνόταν τα σχόλια.. Για παράδειγμα το παρακάτω σχόλιο (μπορείς να το βρεις στο σχολιασμό – ακόμα -) μπορεί να μοιάζει ειρωνικό

    Ο Κακός Λύκος (Αδιάφορη) 04/10/2010 16:11
    Noμίζω ότι ήθελε λίγο περισσότερο αέρα από πάνω.
    Βέβαια όσο προχωράς προς την στρατόσφαιρα ο αέρας αραιώνει,
    αλλά λίγο ακόμη το ήθελε νομίζω.
    (Ίσα που να βλέπαμε τις παντόφλες του θεούλη).

    δες όμως τη φωτογραφία και πες μας κατά πόσο είναι άδικο. Και μην πεις ότι θα μπορούσε να τα πει με πιο όμορφο τρόπο, χωρίς να προσβάλει, γιατί αυτοί που μας τα λένε με όμορφο τρόπο μας έχουν πηδήξει τόσα χρόνια. Αυτό που κάποιοι θεωρούν ειρωνεία, εγώ το θεωρώ χιούμορ.
    Όλα αυτά να ξέρεις ότι στα λέει κάποιος που τον Παύλο δεν τον ήξερε πριν τρεις μήνες. Κάποιος που, όσο καιρό ήταν στο ντι πι, του είχε γράψει μόνο ένα σχόλιο (και αυτό αρνητικό).
    Καλή σου συνέχεια φίλε Χάρη και καλά μαθήματα.
    Χαρήκαμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή