Τρίτη, 16 Νοεμβρίου 2010

Είμαι σε πόλεμο με το ευτελές.



@ Ποιά Λένω Μπότσαρη μου λές και ποιές Σουλιωτοπούλες... Εκείνες κάναν πόλεμο "με νύφες και μ΄εγγόνια" και σιγά τ' αυγά δηλαδή... Οι δικοί μας ζαλώθηκαν ξαφνικά ολόκληρο Eggleston και έτσι στο τελείως ξεκούδουνο ξεκίνησαν λέει πόλεμο με το προφανές ! Κάτι σα φωτογραφική τζιχάντ δηλαδή ένα πράμα ! Τελικά είναι πώς θα του τη βαρέσει του καθενός. Άλλος κυνηγάει μακροζουζουνάκια, άλλος το σκαθάρι που τρώει τους φοίνικες και άλλος είναι λέει σε πόλεμο με το προφανές !

Σιγά μαντάμ, και γω είμαι σε πόλεμο με την πεθερά μου είκοσι χρόνια αλλά δεν το κάνω και θέμα. Εκτός και αν "ανοίγεις πόλεμο" μπάς και πέσει καμμιά ντουφεκιά και σκεπάσει το μαγευτικό ήχο της παντόφλας που σούρνεται εδώ και καιρό στο Dpgr, και του ροχαλητού που πλέον ξυπνάει ακόμη και Συντονιστή με δέκα χρόνια ένσημα. (αυτό δηλαδή δεν είναι και απολύτως σίγουρο).

Και τί σου φταίει δηλαδή εδώ που τα λέμε και το καημένο το προφανές που στα καλά καθούμενα κι εκεί που κάθεται και βλέπει σε έκτη επανάληψη τα φιλαράκια και τη φωτογραφία της εβδομάδος, (ενίοτε και τα δύο ταυτόχρονα),  πάς εσύ και του κηρύσσεις τον πόλεμο ? Και άντε του τον κηρύσσεις σου λέω εγώ. Με ποιό κάζους μπέλι παρακαλώ ? Είναι κάζους μπέλι η βαρεμάρα και η νύστα ? Και μιά και μίλησα γιά νύστα, όσοι πάσχετε από αϋπνίες ξεχάστε και προζάκ και στεντόν και προβατάκια, η λύση είναι τζάμπα και λέγεται Dpgr. Ξεκινάτε με μιά μικρή δόση γκαλλερί, περνάτε στο φόρουμ και μέχρι να φτάσετε στο σχολιασμό, τα βλέφαρά σας θα έχουν γίνει πιό βαριά και από μαγκιά συντονιστού με προϋπηρεσία στη Stazi. Στάζει και μπάζει από παντού σύντροφοι  το Υπουργείο Φωτογραφίας και ένας-ένας λέμε να παίρνουμε οριστικό πόδι και επειδή τα πόδια άρχισαν να γίνονται πάρα πολλά ανοίχτηκε και σχετικό νήμα, ίσως το πιό χρήσιμο τελικά νήμα που έχει ανοιχτεί εδώ και πολύ καιρό μέσα στο ευαγές ίδρυμα.

Βέβαια το παπουτσόνημα εξαφανίστηκε σε χρόνο μηδέν, αλλά επειδή εμείς κάνουμε ρεπορτάζ-δεν κλάνουμε, σας το παρουσιάζουμε αποκλειστικά και σε πρώτη διαγαλαξιακή μετάδοση. Και το εξαφανίσανε διότι, εκτός από ανυπόληπτους μας θένε και ανυπόδητους, σκεπτόμενοι το αφελές "πού θα πάνε οι γιούφτοι ξυπόλητοι στ' αγκάθια ? " Πουθενά δε θα πάμε ρε πανταχόθεν ατάλαντοι,  σπίτι μας θα κάτσουμε και θα βλέπουμε τους μαζού εν δε ζού  και το σεξ εν δε σίτυ και τη Ντόρα τη μικρή εξερευνήτρια (που ειρήσθω εν παρόδω μόλις έκανε καινούργιο κόμμα), κι εσείς ρε να μείνετε ιδανικοί κι ανάξιοι συντονιστές και άνευ χαρτοφυλακίου και να αναρωτιέστε γιά την σιγή των μελών-αμνών άμα και ιχθύων, τους οποίους από τούδε και στο εξής θα κυνηγάτε με την απόχη.

Αλλά τό μόνο που θα πιάνετε πιά με την απόχη σας, θα είναι η αποχή μας.
Είμαι σε πόλεμο με το ευτελές !

11 σχόλια:

  1. να σαι καλα λυκε που προλαβες το νημα γιατι χρειαζομουν παντοφλες.

    και μην μου λες για σουλιωτισες και κου θυμιζεις την δεσπω, μην μου λες τι πολεμας γιατι ολο εκει τριγυρνας.
    http://www.youtube.com/watch?v=nkmG9piK8GI
    ω ρε γλεντια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δηλαδη ρε Παυλο εμεις που θα ασχοληθουμε με τον διαγωνισμο,που θα βγουμε εξω να φωτογραφισουμε για αυτον,που θα εχουμε συμμετοχη(με την θεληση μας :) ),που θα προσπαθησουμε να "πολεμισουμε" το προφανες με οποιον τροπο,και αν μπορεσουμε λεω γω
    τι ειμαστε,θυματα του dpgr ή μαλακες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δηλαδή Ηλία εσύ έχεις καταλάβει ξεκάθαρα πως πρέπει να φωτογραφήσεις, ώστε να είσαι εντός θέματος του διαγωνισμού; Εγώ όχι. Και ποιος είναι αυτός που θα κρίνει και με ποια κριτήρια τι είναι προφανές και τι όχι. Εγώ προσωπικά δεν μπορώ να καταλάβω. Ίσως βέβαια να είμαι χαμηλής νοϋμοσύνης, τι να πω. Θεωρώ όμως πως υπάρχει πολύ ασάφεια ρε παιδάκι μου. Και ξέρεις φίλε, όσο περισσότερη ασάφεια (σε νόμους, διατάγματα, όρους κλπ κλπ) τόσο περισσότερα τα "παραθυράκια". Αυτά τα καταραμένα "παραθυράκια" που μας έμαθαν να κύνηγάμε μια ζωή;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Φίλε μου Helios χαίρομαι που το κείμενό μου σε οδηγεί σε τόσο βαθιά υπαρξιακά ερωτήματα αλλά για λόγους αρχής δεν μπορώ να μπώ στα προσωπικά σου.

    Ένα ζήτημα όμως που ανακύπτει, είναι το λογικό αδιέξοδο που εμπεριέχεται στα …ζητούμενα του θέματος. Και με πολύ απλά λόγια, στην περίπτωση που το προφανές υπάρχει, τότε φυσικά η φωτογραφία έχει αποτύχει. Αν πάλι δεν υπάρχει, τότε πάλι εχει αποτύχει αφού δεν ήταν ποτέ εκεί για να πολεμηθεί από τον φωτογράφο. Πώς δηλαδή θα ξέρει ο κριτής πως στην άδεια καρέκλα της φωτογραφίας μας καθόταν το προφανές και το αναγκάσαμε να σηκωθεί και να φύγει ? Για να γίνει αντιληπτό κάτι τέτοιο δεν θα πρέπει το προφανές να εξακολουθήσει με κάποιο τρόπο να είναι εκεί ? Ή μήπως θα πρέπει κάθε φωτογραφία να συνοδεύεται και από ένα σύντομο βιογραφικό της λήψης της ? (αυτό ας πούμε θα ήταν μια κάποια λύσις).

    Πέραν όμως των παραπάνω, στήριξαν τον όλο διαγωνισμό σε μια ρήση του Eggleston, ο οποίος ΜΟΝΟ ΠΡΟΦΑΝΗ ΠΡΑΓΜΑΤΑ φωτογράφιζε τα οποία μάλιστα ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΟΥΣΑΝ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΡΟΦΑΝΗ και μετά την φωτογράφισή τους. Πιθανόν να ήταν ωραιότατα φωτογραφημένα, (διαφημιστική φωτογραφία βλέπω στα έργα του), αλλά δεν βλέπω κάτι το οποίο επιδέχεται δεύτερης ανάγνωσης σε καμμία φωτογραφία του. Εκτός και αν στηρίχτηκαν μόνο στην συγκεκριμένη ρήση του, αν είναι έτσι τότε εντάξει. Ποιο δηλαδή είναι το κρυμένο παιχνίδι στις φωτογραφίες του πέραν της τεχνικής του χρώματος που είχε υιοθετήσει ?

    Πήραμε τη φωτογραφία και από ένα πνευματικό παιχνίδι που είναι και πρέπει να είναι, την ντύσαμε με χίλιες δυό λέξεις και απίστευτες μπούρδες, για να καταφέρουμε να την «κλειδώσουμε» και με τρόπο αφήσαμε να διαρρεύσει πως το μοναδικό κλειδί βρίσκεται στην δική μας τσέπη. Αλλά το κλειδί δεν βρίσκεται στο τσεπάκι κανενός ή μάλλον βρίσκεται στο τσεπάκι όλων μας. Όταν το συνειδητοποιήσεις αυτό, δεν θα μπορείς ούτε «θύμα» ποτέ να είσαι ούτε και «μαλάκας» όπως ρητορικά αναρωτιέσαι. Γιατί στην πραγματικότητα, ούτε εσύ ούτε και κανείς άλλος δεν είναι ούτε θύμα αλλά ούτε και μαλάκας. Είστε άνθρωποι που απλά γουστάρετε τη φωτογραφία. Και εκεί τελειώνουν όλα. (ή σχεδόν όλα).

    Το Dpgr έπρεπε να είναι ένα στρογγυλό τραπέζι και κατάντησε μιά αίθουσα δημοτικού σχολείου της ελληνικής επαρχίας του 50, όπου ο ημιμαθής δάσκαλος μιλούσε για τα εγκλήματα των αναρχοκομμουνιστών και τα παιδάκια από κάτω σταύρωναν τα χεράκια φοβισμένα.

    Και αν το dpgr είναι ένα ιδιωτικό μαγαζί, η φωτογραφία δεν είναι. Και το να ταυτίζουμε το dpgr με τη φωτογραφία, αν δεν είναι ύποπτο είναι τουλάχιστον βλακώδες. Και κάποιοι μπορεί να έχουν τα χίλια συμφέροντα για να το κάνουν όπως το κάνανε, σαν τα μούτρα τους δηλαδή. Εμείς όμως που δεν έχουμε κανένα συμφέρον, έχουμε μονάχα δύο επιλογές : Ή να το αναγκάσουμε να ξαναγίνει το στρογγυλό τραπέζι που ξέραμε, ή να εξακολουθήσουμε να αναρωτιόμαστε αν είμαστε θύματα ή μαλάκες. Διαλέγουμε και παίρνουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Είναι προφανές ότι δεν υπάρχει ταύτιση του ντιπι ούτε με την φωτογραφία ούτε με το καζάν ντιπί. Επίσης είναι προφανές ότι το ντιπί έχει περισσότερο σχέση με το καζάν ντιπί παρά με την ψηφιακή φωτογραφία. Δεν είναι προφανές τί ζητάει ο διαγωνισμός και σιγουρα προφανές ότι ο κόσμος δεν έχει καταλάβει αυτό το τόσο μη προφανές ζητούμενο. Νομίζω ότι δεν είναι προφανής η "επιτυχία" του διαγωνισμού και προφανές ότι "πόλεμος" στα πληκτρολόγια έχει ξεκινήσει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Το στρογγυλό τραπέζει Παύλε μου,ήταν στρογγυλό γιατί μόνο στη συμμετρία του κύκλου όλα τα σημεία της περιφέρειας είναι ίδια. Για να ξαναγίνει λοιπόν το dp στρογγυλό τραπέζι,ικανή και αναγκαία συνθήκη είναι η άρση της μονιμότητας των συντονιστών. Γιατί εγώ τουλάχιστον αυτό κατάλαβα. Ότι οι συντονιστές φέρονται ως υπάλληλοι δημόσιας υπηρεσίας,που σε εξυπηρετούν αν και όταν θέλουν,χωρίς να μπορεί κανείς να τους επιπλήξει για αυτό. Σε κουβέντα με συντονιστή,εσύ ρωτάς ευγενέστατα χωρίς να παίρνεις απαντήσεις,ενώ αυτός επιβάλει τη γνώμη του, άρα δεν είμαστε όλοι ισάξια και ισότιμα άτομα της κοινωνίας του dpgr.
    Βέβαια ίσως αξίζει μια δεύτερη ευκαιρία το φόρουμ. Εδώ σε φωτογραφίες δίνουμε πλέον δεύτερη ευκαιρία,δε θα δώσουμε σε κοτζάμ dp!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. διαγωνισμος.. πανηγυρακι. καλυτερα ομως ετσι παρα τιποτα..
    απο κει και περα θα συμφωνησω-διαφωνησω με παυλο και θα συμπληρωσω.
    το προφανες υπαρχει πολυ σωστα, παντα. το προφανες για μενα θελει αγαπη και οχι πολεμο.
    αυτο που ειπε ο eggleston αφορουσε το πως πρεπει να βλεπει ο κοσμος την φωτογραφια και οχι πως να φωτογραφιζουν οι φωτογραφοι. υπαρχει τεραστια διαφορα στην ουσια, και πολυ λαθος να το χρησιμοποιεις σε ''κατευθυντηριο'' διαγωνισμο.
    οσο για τις φωτο του eggleston μ αρεσουν. αλλα ειναι το ενα εκατομυριοστο του τροπου φωτογραφικης εκφρασης και οχι πανακεια.

    και ενα τελευταιο. οσοι δεν γουσταρουν το ντιπι και δεν θελουν να προχωρησει προς το καλυτερο(σαν ντιπι-και οχι σαν ατομα) ας φυγουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μα Μήτσο μ' ήδη έχει αρχίσει να συμβαίνει αυτό. Η "μήτρα" που εδώ και μερικά χρόνια διαμόρφωσε καλούς, μέτριους, ή κακούς φωτογράφους τους "εξώθησε" και έφυγαν. (ή έστω είναι μερικώς ενεργοί στο site)
    Γιατί άραγε?
    Την κοινωνία την φτιάχνουν οι άνθρωποι και η κουλτούρα τους και όχι οι "νόμοι".
    Αλλά παραβιάζω ανοικτές θύρες ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Δημήτρη όσο οι συντονιστές καλλιεργούν αυτή τη στάση,δε ξέρω κατά πόσο είναι εύκολο να αποσυνδεθεί το dp από αυτούς.

    Και ένα τραγουδάκι για τη σημερινή ημέρα και που κατά έναν τρόπο ταιριάζει και σε αυτήν τη σελίδα.

    http://www.youtube.com/watch?v=hRyZbGHBuHg&feature=related

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. αυτο που ειπε ο eggleston αφορουσε το πως πρεπει να βλεπει ο κοσμος την φωτογραφια ..
    και εγώ Μήτσο συμφωνώ και θεωρώ ότι εδώ το προφανές έχει να κάνει με την αντιμετώπιση της τέχνης και κατ επέκταση της φωτογραφίας από τον κόσμο. Θεωρώ επίσης ότι το προφανές δεν επιδέχεται διάφορες ερμηνείες, όπως λές Παύλο, είναι το προφανές και όποιος φωτογράφος (καλώς ή κακώς δε μας αφορά) δεν αρέσκεται στο να φωτογραφίζει το προφανές, σε αυτό το θέμα τότε καλείται να φωτογραφίσει υπό το πρίσμα- την θεωρητική κατεύθυνση- κάποιου άλλου.
    Νιώθω αυτό το διαγωνισμό σαν να αφορά περισσότερο τους κριτές, παρά τους φωτογράφους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πάντως το ότι το παπουτσόνημα εξαφανίστηκε εν ριπή οφθαλμού, δείχνει εξαιρετικά αντανακλαστικά. Μπράβο παιδιά ! (χωρίς πλάκα)
    Το δυστύχημα είναι πως όχι μόνο δεν λειτουργούν προς την σωστή κατεύθυνση τα αντανακλαστικά, σε άλλες πολύ πιό σοβαρές περιπτώσεις, αλλά λειτουργούν αυτοκαταστροφικά. Η κίνηση στο site το τελευταίο διάστημα, είναι δυστυχώς αξιοθρήνητη και πολύ θα ήθελα να μάθω αν και πως προβληματίζει αυτό τους υπεύθυνους οι οποίοι συγνώμη αλλά είμαι βέβαιος ότι νοιάζονται και αγαπούν λιγότερο το dpgr από τον Κακό Λύκο και αυτό δεν είναι καθόλου σχηματικό ή υπερβολή.
    Κύριοι Ιδιοκτήτες, αντιλαμβάνεστε τη δυναμική του φόρουμ που αγοράσατε, από που προέρχεται αυτή η δυναμική και πως αργά και σταθερά καταρρακώνεται σε τέτοιο βαθμό που κάποιοι αισθάνθηκαν άνετα και χαλαρά για να ανεβάσουν διαφήμιση παπουτσιών ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή