Κυριακή 28 Νοεμβρίου 2010

Άλλος ένας χαρταετός.

@ Άλλος ένας "χαρταετός" στον ουρανό των εξαφανισμένων προστέθηκε από σήμερα στους προηγούμενους, ο Μήτσος.

@ Και χωρίς να γνωρίζω, πιστεύω πως έχει διαγραφεί και άλλος ένας. (ή "άλλη").

@ Αλλά η βαρβαρότητα δεν σταματάει εκεί. Δεν τους αρκεί η απολύτως παράτυπη και αναιτιολόγητη διαγραφή μελών. Μέσα στο φασιστικό τους παραλήρημα, δεν διαστάζουν να προχωρήσουν και σε πλήρη διαγραφή όλων των φωτογραφιών τους από τις γκαλλερί καθώς επίσης και από τον σχολιασμό καθώς και παραποίηση της υπογραφής τους. (περίπτωση γράφοντος).

@ Όλα δείχνουν πως πλέον πνέουν τα λοίσθια.

@ Μέσα στις επόμενες μέρες θα ακολουθήσουν εξελίξεις.

@ Που δεν θα τις πιστεύετε.

@ Έχουμε δύναμη.

@ Απλά δεν το γνωρίζουμε.

@ Ούτε και αυτοί βέβαια το γνώριζαν.

@ Τώρα το μαθαίνουν.

@ Μέ εξαιρετικό "πόνο" σας βεβαιώ.

@ Εμείς είμαστε εδώ, ολοζώντανοι.

@ (Σαν ρόκ συγκρότημα).

@ Και θα παρακολουθούμε την κατρακύλα τους.

@ Δεν μπορεί να είναι άπατο το πηγάδι της ξεφτίλας τους.

@ Κάπου θα βρούν και τον πάτο του...

@ Ο επόμενος...

7 σχόλια:

  1. που το μαθες εσυ παλι? αλλα φανταζομαι ειπες για να λειπει ο μητσος μιση μερα απο κει μεσα κατι τετοιο θα γινεται.. :)

    κατσε ρε λυκε. εγω τουλαχιστον ειμαι για 15 μερες μονο αποκλεισμενος.
    και νομιζω οτι το αξιζα για να παρω το μαθημα μου.
    και δεν χρειαστηκαν παρα λιγες ωρες να το συνειδητοποιησω.
    θα γυρισω σαν καλο παιδι, να συνεχισω την πορεια μου προς την ιστορικη δοξα.
    στοχος μου παντα ηταν να μπω στο πανθεον των μεγαλων φωτογραφων.
    θα κανω ο,τι χρειαστει γι αυτο.

    γι αυτο λοιπον μη με βαζεις στο στομα σου, η πορεια μας ειναι τελειως διαφορετικη.

    τα ξαναλεμε σε 15μερες. φευγω γρηγορα μην χασω το αεροπλανο για μπαχαμες..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. "..15 μέρες μόνο, ..και νομιζω οτι το αξιζα για να παρω το μαθημα μου.."

    Εσύ φίλε μου τελικά ή πολύ βλάχος είσαι ή εντελώς βλάκας ας πούμε..

    σαν τον σκύλο που του κλωτσάς την μούρη απτα νεύρα σου και γρυλίζει
    με μίσος εναντίον σου

    αλλά μόλις του δώσεις μπισκοτάκι ξαπλώνει και πάλι στα πόδια σου.

    Η αναποφασιστικότητα που σε διακρίνει χαρακτηρίζει το κλασσικό προφίλ
    του σύγχρονου ηλεκτρονικού τύπου, αυτού που θέλει πάνω από όλα να τα
    έχει καλά με όλους.

    Δεν μπορείς να φανταστείς όμως πόσο καταστροφικό είναι αυτό..

    Δεν βγάζω τον εαυτό μου απ'έξω και εγώ συχνά βλαχόβλακας είμαι,
    το βλέπω στις αντιδράσεις μου, προσπαθώ όμως να πολωθώ γιατί
    έτσι πρέπει

    αλλά εσύ..

    ..κάνεις μάλλον πλάκα (πάλι)..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Με όλα όσα έγιναν στο dpgr τον τελευταίο καιρό και θέλοντας να ξεκαθαρίσω πως βλέπω εγώ τα πράγματα θα ήθελα να τονίσω πως δεν θεωρώ πως έκανα καμιά επανάσταση λέγοντας τα αυτονόητα. Απλά και ξεκάθαρα όμως δεν μπορώ την αδικία. Από μικρός το είχα αυτό το ελάττωμα. Αν έβλεπα αδικία έβγαζα σπυριά. Δεν μπορώ επίσης όταν καίγεται το σπίτι του γείτονα να σφυρίζω αδιάφορα και όχι μόνο γιατί ξέρω ότι κάποτε η φωτιά θα φτάσει και στο δικό μου σπίτι και τότε θα κοιτάζω δεξιά αριστερά να βρω κάποιον να τείνει χείρα βοηθείας. Όχι. Απλά δεν μπορώ να κάνω αλλιώς (τουλάχιστον μέχρι σήμερα). Ξέρω ότι ο Παύλος δεν είχε ανάγκη την δική μου υποστήριξη (και σιγά την υποστήριξη δηλαδή). Είναι Λύκος αυτός δεν παίρνει χαμπάρι από κάτι τέτοια. Δεν μου ζήτησε ούτε ο Παύλος ούτε κανένας άλλος να πάρω θέση. Όπως είπα παραπάνω όμως δεν μπορώ να κάνω αλλιώς. Όποιος είχε προσέξει τη συμπεριφορά μου στο σάϊτ μέχρι τη διαγραφή μου θα του ήταν πολύ εύκολο να καταλάβει πως ήταν το λιγότερο «υποδειγματική». Το θέμα που δημιουργήθηκε όμως (με τις απανωτές διαγραφές) ξεπερνάει τα στενά πλαίσια του dpgr. Έχει προεκτάσεις που έχουν να κάνουν με την καθημερινότητά μας. Έχει να κάνει με γενικότερες κοινωνικές συμπεριφορές. Πώς να θέλω λοιπόν να συνεχίσω να συμμετέχω σε μια ιστοσελίδα όπου ο αυταρχισμός είναι κυρίαρχο στοιχείο. Γιατί πως αλλιώς μπορεί να χαρακτηριστεί η αυθαίρετη διαγραφή φωτογραφιών και μελών. Ποιος και με ποια κριτήρια κρίνει (και αποφασίζει) ότι πρέπει να διαγραφούν φωτογραφίες και μέλη. Ποιο από τα μέλη ρώτησαν για μια τέτοια ενέργεια; Και μην ακούσω πάλι αυτή την παπαριά για «ιδιωτικό μαγαζί» και άλλες τέτοιες μπούρδες. Γιατί μπορεί να είναι ιδιωτικό το μαγαζί αλλά το «εμπόρευμα» που πουλάει δεν είναι δικό του. Χωρίς τις φωτογραφίες των μελών «μαγαζί» πολύ απλά δεν υπάρχει. Τώρα το ποιος θέλει να συνεχίσει να είναι στο dpgr (όσο εξακολουθούν να ισχύουν αυτές οι λογικές) είναι καθαρά προσωπική υπόθεση και ευθύνη. Δεν θα γίνω ο κριτής κανενός. Ας έχει όμως τουλάχιστον στο μυαλό του τις τελευταίες λέξεις αυτού του κειμένου και ας καταλάβει ότι έχει δύναμη που δεν γνωρίζει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Γεια χαρά και από εμένα. Ανύπαρκτος συνολικά, φωτογραφικά και μη, με ελάχιστη συμμετοχή και συνεισφορά στο dpgr (ίσως το μόνο αξιόλογο που είχα να δώσω ήταν η ετήσια συνδρομή μου που πραγματοποιήθηκε κάποια στιγμή που πίστεψα ότι αξίζει να στηρίξω προσπάθειες σαν κι αυτή) αποφάσισα να αποχωρήσω από το μαντρί μόνος μου και να ακολουθήσω το μοναχικό δρόμο (κίνδυνο να με φάνε οι λύκοι δε νομίζω ότι διατρέχω). Παρ'οτι προσωπικά δεν έχω έρθει σε αντιπαράθεση με κανένα (πως ήταν δυνατόν άλλωστε όταν σχεδόν δεν υπάρχεις!) η συμπεριφορά των τσοπαναρέων δε με βρίσκει σύμφωνο (για την ακρίβεια έρχεται σε αντίθεση με τις αρχές μου που αδυνατώ να καταπατήσω) και ο διωγμός μελών από τη στάνη (προσωρινός ή μη) για γελοίους λόγους και αφορμές με κάνει να δυσπιστώ για τις αγαθές και φιλότιμες προσπάθειες προώθησης της φωτογραφίας και των ατόμων που ασχολούνται με αυτή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Γιόννεκ :
    ".........προσπαθώ όμως να πολωθώ γιατί
    έτσι πρέπει..."

    Γιόννεκ μου η πόλωση είναι το τεχνικό μέσο που χρησιμοποιούν είτε αυτοί που δεν έχουν επιχειρήματα είτε οι ανόητοι. Δεν περιμένω από εσένα να χρησιμοποιείς την πόλωση σαν μέσο συνδιαλλαγής και αντιπαράθεσης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. μα και εγώ που έγραψα κάτι σχτικά με τον Jonnek και την έκθεση του ''Βερολίνο'' ...διαγράφηκαν και τα δικά μου και άλλων.

    Καλά πάει η σελίδα, στο τέλος θα μείνουν μόνον αυτοί που έχουν την ανάγκη τονώσεως ηθικού και οι ''τιτλούχοι''

    Jonnek γράψ' τους και τράβα τον δρόμο σου και δεν έχεις ανάγκη από λασπωμένα και κατηφορικά μονοπάτια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή