Σάββατο 27 Νοεμβρίου 2010

Χαρταετοί.



Jonnek Jonneksson :

Το γιατί διαγραφήκαμε είναι πάρα πολύ απλό : 

Οι λόγοι είναι καθαρά πρακτικοί, όταν οι συντοσιστάκηδες-κλπ.κηδες αδυνατούν να απαντήσουν σε συγκεκριμένα ερωτήματα, τα οποία ως περιεχόμενο και γενικότερα ως πράξη δεν αντιβαίνουν τους περίφημους "όρους" του site. (αυτοί οι όροι ανεβοκατεβαίνουν κατά το δοκούν).

Έτσι, προτιμούν να διαγράψουν-σβήσουν-εξαφανίσουν τα ερωτήματα αλλά και τους δημιουργούς τους, ώστε αν επιστρέψουν αυτοί γιά να τα ξαναθέσουν, να βρούν την πόρτα κλειστή.

Είναι κλασσική τακτική στη συνέχεια, όποιος τολμήσει να ασχοληθεί με το γιατί συμβαίνουν όλα αυτά τα φασιστικά, να διαγράφεται και αυτός αμέσως, ως ύποπτος σπόρος αναθέρμανσης των ερωτημάτων αυτών.

Φυσικά, τα φωτογραφικά κωλύματα που προκύπτουν, όπως οι φωτογραφίες των εξαφανισμένων μελών ή η προηγούμενη αλλά και μελλοντική συνεισφορά τους στο site, δεν τους ενδιαφέρει καθόλου.

Αυτό που έχει σημασία, είναι να εξαφανιστούν το γρηγορότερο δυνατό αυτοί που θέτουν τα ερωτήματα αυτά, προκειμένου να αποκατασταθεί η τάξη και να μη βρεθεί κανένας από αυτούς στην δύσκολη θέση να απαντήσει σε θέματα τα οποία ουσιαστικά δεν έχουν λογική απάντηση.

Πρόκειται γιά ένα βελτιωμένο μοντέλο φασισμού στο οποίο συμμετέχουν όχι μόνο καράβλαχοι όπως στην περίπτωση της χούντας αλλά και άνθρωποι που ας πούμε έχουν κάποια στοιχειώδη κοινωνική μόρφωση. Κάποιοι μάλιστα μπορεί νάναι και αριστεροί ή τέλος πάντων φιλελεύθεροι, όσον αφορά τις εκτός virtual καθημερινότητές τους.

Το μοντέλο αυτό διακρίνεται γιά την πλήρη απουσία δομημένης φιλοσοφίας, στόχων και κοινωνικής ταυτότητας. Ανήκει σε αυτήν την τεμπέλικη ψευτομοντέρνα τάση του αναρχοφασισμού.

Βρωμοκώληδες, καράβλαχοι, νέρντς, δημόσιοι υπάλληλοι, φαντασμένοι εξουσιολάγνοι με απωθημένα  καθώς και διάφοροι άλλοι wannabes, συνθέτουν μιά ομάδα η οποία χωρίς καλά-καλά να ξέρει το γιατί, θέτει τον εαυτό της στην υπηρεσία τυφλής υποστήριξης ενός εντελώς πρακτικοευτελούς σκοπού που δεν είναι άλλος από την συντήρηση του μαγαζιού ενός επιχειρηματία που ούτε καν γνωρίζουν.

Ενός επιχειρηματία που διόλου δεν ενδιαφέρεται γιά φωτογραφικές ιδεολογίες και άλλα κουραφέξαλα, παρά μόνο γιά να γίνονται κάποιες τυπικές αρπακολλαδουλειές μιάς και ένας οποιοσδήποτε ηλεκτρονικός χώρος στο διαδίκτυο τον οποίο επισκέπτονται διάφοροι, φέρνει και κάποια λίγα φραγκάκια.

Ας ανακεφαλαιώσουμε λοιπόν τα ερωτήματα που λέγαμε γιά να μην ξεχνιόμαστε :

- Γιατί διαγράψατε τον Κακό Λύκο ?
- Γιατί διαγράψατε τη φωτογραφία του στο σχολιασμό ?
- Γιατί διατηρείτε το δικαίωμα γιά άπειρες θετικο-αρνητικές αξιολογήσεις ενώ τα υπόλοιπα 25.000 μέλη μπορούν να θέσουν μόνο μία την ημέρα ?

Δεν χρειάζεται να ρωτήσω γιατί διαγράψανε εμένα, το γνωρίζω. Γιατί πολύ απλά ...έθεσα τα ερωτήματα αυτά.

_________________________________________________________________
georgepegas (dumas) :

Λοιπόν μόλις ενημερώθηκα κι εγώ γιά τη διαγραφή μου από το Dpgr. Τελικά δεν είναι και τόσο τρομερό όσο φαντάζει. Ίσα-ίσα μπορεί να είναι και καλύτερα. Ας κάτσει ο Ηλίας να τους κάνει παρέα. Απλά θα μου επιτρέψεις Παύλο να δημοσιεύσω στη σελίδα σου το τελευταίο μου μήνυμα που ήταν και η αιτία (ή αφορμή) της διαγραφής μου, μιάς και στο ντι πι δεν άντεξε ούτε δύο λεπτά.

"Επειδή το πάρτυ τελείωσε και επειδή όταν από το πάρτυ διώχνουν τους φίλους μου δεν έχω μάθει να μένω μόνο και μόνο επειδή μου κλείνει το μάτι η γκομενίτσα απέναντι, είπα να φεύγω και εγώ σιγά-σιγά. Έτσι κι' αλλιώς, αν αυτό το μήνυμα αντέξει πάνω από πέντε λεπτά θα είναι επιτυχία, αφού ξέρω πως πρόκειται να διαγραφεί μαζί με το δημιουργό του. Αλλά έτσι, γιά το γαμώτο, λίγο πρίν το τέλος και αν σας έχει μείνει έστω και λίγο από αυτό που λέμε ντομπροσύνη, απαντήστε τουλάχιστον στα παρακάτω :

- Γιατί διαγράψατε τη φωτογραφία του Λύκου στο σχολιασμό ?
- Γιατί διαγράψατε τον ίδιο τον Κακό Λύκο ?
- Γιατί διαγράψατε το Γιόννεκ ?

Γιά ποιό λόγο θα διαγράψετε και εμένα δεν χρειάζεται να απαντήσετε, τον ξέρω.

Σας ευχαριστώ πολύ γιά όσο χρόνο φιλοξενήσατε εμένα και τις φωτογραφίες μου.

25 σχόλια:

  1. σε ενα πραγμα θα διαφωνησω μονο. στον πληθυντικο που χρησιμοποιειτε. ''γιατι διαγραψατε''...
    ξεροντας οτι η διαγραφη του dumas εγινε μεσα σε ενα λεπτο απ την στιγμη που ανεβασε το σχολιο, συμπεραινω οτι δεν εγινε ψηφοφορια διαγραφης. ανθρωπινως αδυνατον.
    μπορω λοιπον να υποθεσω οτι και οι αλλες διαγραφες εγιναν με αναλογο τροπο.

    για να ειμαστε δικαιοι λοιπον πιστευω οτι πρεπει να αλλαξετε το ''γιατι διαγραψατε'' σε..
    ''γιατι διεγραψες''.. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εσύ φίλε μου μπορείς να διαφωνείς όσο θέλεις..

    η πραγματικότητα καλώς ή κακώς είναι άλλη όμως.

    Εκτός αν αυτό που σε απασχολεί εσένα όταν ρίξουν κάποιοι
    πύραυλο σε ένα χωριό, είναι το ποιος πάτησε το κουμπί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. πλακα κανω βρε γιοννεκ.
    εννοειται υπαρχει συλλογικη ευθυνη αλλα μην κρυβομαστε και πισω απ το δαχτυλο μας ποιος ειναι ο αρχηγος που αντανακλα την ''σοφια'' του..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Mήτσο τόχε πεί και ο Γενικός Συντονιστής Novus σε μήνυμά του που φρόντισε να εξαφανίσει μαζί με άλλα πολλά.(στο νήμα του διαγωνισμού με το "προφανές".

    "Δεν πρέπει να διαχωρίζουμε τους Συντονιστές σε καλούς και κακούς, είναι όλοι μιά ομάδα και ό,τι καλό ή κακό γίνεται το κάνουν από κοινού".

    Άρα προφανώς ο μέγας (Στ)Αυλάρχης εννοεί πως υπάρχει ΣΥΝΕΥΘΥΝΗ. Οπότε όπως καταλαβαίνεις μην κάνεις και σύ τέτοιους διαχωρισμούς γιατί δεν είναι σωστό.

    Όποιος φοράει παντελόνια Μήτσο και λέει πως "εγώ δεν ήξερα" παραιτείται την ίδια στιγμή. Όπως έκανε ο γιόννεκ από την Καλλιτεχνική. Δεν μπορείς να πατάς σε δύο βάρκες και να τάχεις καλά και με τους από δώ και με τους από κεί. Και μην ακούσω την παπαριά πως δεν υπάρχουν οι από δώ και οι από κεί γιατί θα κάνω εμετό.

    Τέρμα λοιπόν τα παραμυθάκια και ο καθένας μας, (σας), ας αναλάβει τις ευθύνες του.

    Από ένα σημείο και μετά ΕΙΣΤΕ ΟΛΟΙ ΣΑΣ ΣΥΝΥΠΕΥΘΥΝΟΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. η έννοια του αναρχοφασισμού εκτός του ότι είναι αδόκιμη (sic) είναι και "επικίνδυνη", καθεστωτική.

    Όχι, δεν πρόκειται για αναρχοφασισμό, αλλά ούτε και για φασισμό κ.λπ, κ.λπ

    (η συνέχεια επί της οθόνης)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. να μου επιτρεψεις να διαφωνω περι του οτι ολοι εχουν την ιδια ευθυνη. και να μου επιτρεψεις να διαφωνω και με την παραιτηση.

    και μια χαρα παντελονια φοραω για να ειμαι με αυτους που θελω, ασχετα πως ειναι αυτοι μεταξυ τους.

    θα πω και κατι προσωπικο. οταν μ αγαπαει κατι-καποιος τον αγαπαω 10 φορες. οταν ομως με ''πηδηξει'' θα τον ''πηδηξω'' 20..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Δόκιμη ή αδόκιμη η έννοια του αναρχοφασισμού, αγαπητέ μπλαμαντώ,
    είναι μια πραγματικότητα που χαρακτηρίζει την εποχή μας.
    Μια εποχή όπου η έννοια της κοινωνικής ποιότητας αντικαθιστάται
    για πλάκα από άλλες δευτερεύουσες, όπως η ταχύτητα, η άνεση,
    η επίκαιρη καλοπέραση, το οικονομικό συμφέρον.

    Ακούω διάφορους εξηντάρηδες να λένε «καλά μωρέ, μην τρελλαίνεσαι,
    κάθε γενιά αυτό λέει, πως τα πράγματα κάποτε ήταν καλύτερα και όσο
    περνάει ο καιρός τόσο χειροτερεύουν»..

    Μπούρδες.

    Πάντα η κοινωνική ποιότητα ήταν ο βασικός στόχος των κοινωνιών και
    των κοινοτήτων.

    Σήμερα, είναι η πρώτη φορά που δεν είναι έτσι.

    Η τεχνολογία ξεπέρασε κατά πολύ τις προσδοκίες μας και τις πρακτικές
    δυνατότητες χρήσης της. Έχει γίνει πια σχεδόν άχρηστη όσον αφορά
    την βελτίωση της κοινωνικής ποιότητας που λέγαμε, αλλά παράλληλα
    ανυπόφορα απαραίτητη.
    Αυτό είναι ένα από τα παράδοξα που χαρακτηρίζουν το σήμερα το
    οποίο απομακρύνεται συνεχώς από τον ανθρωπιστικό ρεαλισμό και
    την κατάκτηση της κοινωνικής ωρίμανσης.
    Έχουμε γίνει τόσο ατομιστές που δεν ενδιαφερόμαστε ούτε καν για τον
    εαυτό μας.
    Η παραδοξολογία δεν έχει τέλος.
    Ο αναρχοφασισμός λοιπόν δεν αποτελεί κάποια φαντασιακή ιδεολογία
    αλλά μια ρεαλιστική πραγματικότητα.
    Πέρα από τους τρεις (ψιλοτέσσερεις) νεκρούς της marfin, γεγονός που
    θα μπορούσε να αποτελεί σταθμό στην πραγμάτωση του αναρχοφασισμού,
    υπάρχει και το παράδειγμα των εκάστοτε ντιπιτζιάρς, τα οποία ως
    δείγμα του εν λόγω κοινωνικού «κινήματος» θεωρώ ισάξια.
    Είναι η πρώτη φορά που μιλάμε για κοινωνικό κίνημα το οποίο δεν
    γνωρίζει καν ότι πρόκειται για τέτοιο.
    Πρώτη φορά που οι άνθρωποι απέχουν εντελώς από την πολιτικοποίησή
    τους, αλλά ταυτόχρονα θεωρούν πως είναι ενεργοί πολιτικά.
    Είναι πολιτικοκοινωνικό το φαινόμενο των ντιπιτζιάρς, δεν είναι
    ηλεκτρονικό.
    Σκέλος του αναρχοφασισμού είναι, όπου κάποιοι χωρίς πολιτική παιδεία
    αποφασίζουν για τις τύχες των άλλων, υπερασπιζόμενοι δήθεν τους
    βασικούς θεσμούς της δημοκρατίας και της κοινωνικής ισορροπίας.
    Όλα αυτά πίσω από καμία ισχυρή ιδεολογία, εκτός από την αλόγιστη
    μανία για υπεράσπιση και διατήρηση του σουπερμαρκετισμού.
    Πιο αρρωστημένη κατάσταση δεν θα μπορούσε να υπάρχει.
    Είναι τόσο άρρωστη που με γεμίζει σχεδόν με ελπίδα ότι είναι μάλλον
    στα τελευταία της..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Δημήτρη να μου επιτρέψεις κι εμένα να διαφωνήσω.
    Όταν δε δηλώνεις ανοιχτά την αντίθεσή σου με μία απόφαση,σημαίνει ότι την επικροτείς. Και δε μιλάμει για αποφάσεις του στυλ,τι χρώμα να βάψουμε το φόρουμ....
    Διέγραψαν το jonnek! Από τα πιο δυνατά χαρτιά της γενιάς του,γιατί? Γιατί τόλμησε να δημοσιοποιήσει τη διαγραφή του Λύκου!
    Αυτοί είναι "υπεύθυνοι φίλοι" Νόβους.
    Που να ξέρεις όμως εσύ από αυτά....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τελικά μετά από ώριμη σκέψη κατέληξα στο συμπέρασμα φίλοι μου ότι εμείς φταίμε που διαγραφήκαμε από το ντι πι. Ναι μη γελάτε. Είναι καθαρά δική μας ευθύνη. Σε μια στοιχειώδη δημοκρατία κάποια πράγματα είναι προφανή. Σε μια στοιχειώδη δημοκρατία οι έννοιες ελευθερία του λόγου, ελεύθερη ανταλλαγή ιδεών, ελευθερία έκφρασης είναι αυτονόητα και προφανή. Σε μια στοιχειώδη δημοκρατία όμως……. Οι άνθρωποι μας το είχαν πει εμμέσως πλην σαφώς άσχετα αν εμείς δεν το είχαμε καταλάβει. Εφόσον κήρυξαν τον πόλεμο στο προφανές θα έπρεπε να έχουμε καταλάβει ότι αυτός ο πόλεμος αφορούσε οτιδήποτε άλλο εκτός από τη φωτογραφία. Αφορούσε ιδανικά, για την κατάκτηση των οποίων, έχει χυθεί αίμα. Χαίρομαι που πήρα την απόφαση να μην κλείσω το στόμα μου. Χαίρομαι που είχα το θάρρος να ταχθώ υπέρ αυτού που θεώρησα δίκαιο. Χαίρομαι που μπορώ και κοιτάζω τους φίλους μου στα μάτια. Χαίρομαι που δεν ντρέπομαι να κοιτάξω τον εαυτό μου στον καθρέπτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ωχ τωρα τα ειδα ολα οσα εχουν γινει στο ντι πι και μπορω να πω οτι ειχα που ειχα ξενερωσει ηρθε και εδεσε... τα παιχνιδακια μου λοιπον και σ αλλη παραλια, δεν μπορω να καταλαβω γιατι το ντιπι χαντακωνεται μονο του διωχνοντας πολυ καλους φωτογραφους οπως ο γιονεκ και αλλους στο παρελθον που ανεβαζαν το site σε ενα επιπεδο! arivederci λοιπον nikolas_lamda!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Τα πράγματα είναι απλά (η ερμηνεία τους είναι πολύπλοκη).

    Το εν λόγω σάιτ δεν είναι παρά ένα σουπερμάρκετ των καιρών:
    ένα συνονθύλευμα ετερόκλιτων προσώπων, σε κάθετη/ιεραρχική λειτουργία, χωρίς κοινούς στόχους και σκοπούς, αλλά με ατομικές μικρομέγαλες επιδιώξεις που συγκλινοαποκλίνουν κατά το δοκούν, κάτω από τη σημαία του "ο σκοπός αγιάζει τα μέσα", φτάνει να έχουμε "πελάτες".
    Η φωτογραφία είναι για πολλούς το πρόσχημα, ακριβώς όπως για κάποιους άλλους η "προσφορά" είναι το πρόσχημα.
    Στην πραγματικότητα οι περισσότεροι (άρχοντες) ενδιαφέρονται σχιζοειδώς για τη φωτογραφία (γλυκοκαβλώνοντας με τα βλακώδη αστέρια των ηλίθιων κυβερνοεξουσιομανών τους τίτλων), ενώ κάποιοι άλλοι νοιάζονται μόνο με το να έχει κίνηση το μαγαζί, εδώ με έριξε η μοίρα, τι να κάνουμε τώρα...όσο για τους "πελάτες", άστα να πάνε...κουτσοί στραβοί στον άγιο παντελεήμωνα, κ.λπ, κ.λπ

    (ζητώ συγνώμη για το δυσκοίλιο λόγο μου, αν τα πω αναλυτικότερα θα ξεράσω)

    Για να δούμε και να αναλύσουμε το φαινόμενο ντιπιτζίαρ, πρέπει να πάμε πολύ πίσω...αλλά όσο πίσω και να πάμε, παρόμοιους κύκλους εξουσιοφρενών θα συναντήσουμε και παρόμοιους μικρομέγαλους καλλιτεχνόβλαχους, που όταν βλέπουν ότι υπάρχουν "πελάτες" που τους χαλάνε τη βλακονιρβάνα τους, αρχίζουν τις εξαφανίσεις.

    Το κακό δεν είναι που διαγράφουν μέλη, αλλά το ότι αυτό που κάνουν (έτσι όπως το κάνουν) είναι τόσο αντιδεοντολογικό, που σε οποιαδήποτε άλλη περίπτωση (φυσικών προσώπων σε μία σχέση) μία θα ήταν η λέξη: ΠΡΑΞΙΚΟΠΗΜΑ!

    Το αστείο είναι ότι ενώ τα πρόσωπα αλλάζουν, η λειτουργία παραμένει ίδια.
    Πάντα μία ομάδα προσπαθώντας να κρατήσει την βλακοηγεμονία της, επιτίθεται είτε σε μοναχικούς καβαλάρηδες, είτε σε wannabe χαλίφηδες...μετά από καιρό πρόσωπα σε αυτή την ομάδα μπορεί να έχουν αλλάξει (θα έχουν αποκτήσει βέβαια τον υπερηλίθιο τίτλο του "επίτιμου" μηδέν), όμως αυτή η εξουσιομανία θα επανέρθει.

    Ποιο είναι όμως το διακύβευμα;
    Να ένα σημαντικό ερώτημα....

    Για να απαντήσουμε στο ερώτημά μας θα πρέπει αναγκαστικά να διαχωρίσουμε την ηγεμονική ομάδα.
    Ο αρχηγός, είναι μια κατηγορία μόνος του...βαριέμαι να μιλήσω για το άτομό του, δεν είναι άνθρωπος της φωτογραφίας.

    Ο Γενικός...
    χμμμ...
    τι να πω;
    Περίεργη περίπτωση...
    Λένε πως η σχέση του με τον Δάμωνα θα ήτανε παρoιμιώδης, αν τον λέγανε Φιντία.
    Άλλοι πάλι λένε πως το πραγματικό του όνομα είναι Κάιν...
    όμως ο Άβελ ζει!
    (όπως καταλαβαίνετε δεν τα έχω πολύ ξεκάθαρα, κυκλοφορούν και κάτι φτηνές φήμες ότι τόχει ρίξει στα γλυκά και ότι ο Μπαμπάς είναι το αγαπημένο του...δεν ξέρω τι να πω, το μόνο που ξέρω είναι ότι οι βαλκάνιοι έχουνε μπέσα και αυτά που λένε τα εννούν, ίσως γι' αυτό και ο Μιλόσεβιτς τα έκανε πλακάκια με τον Μπους και αφού ξεπαστρέψανε μαζί τους Βόσνιους, μετά τον έλεγε ο μπους χασάπη ...μα τι λέω, έχω ξεφύγει εντελώς)

    Μπαρμπαγιάααααννηηηηηηηη...
    Δεν έφτεγες εσύ μπαρμπα, η θέση σου έφταιγε....

    Σας κούρασα όμως και δεν είναι σημαντικά πράγματα αυτά άλλωστε.
    Φτηνό κουτσομπολιό.
    Αλλού είναι το ζουμί...
    και αρχίζει από
    Ζ(ήττα)...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ...στην φωτογραφία, στο όραμα, στην παρέα που δεν χαμηλώνει τα φτερά...

    "Πώς να σωπάσω μέσα μου
    την ομορφιά του κόσμου;
    Ο ουρανός δικός μου
    η θάλασσα στα μέτρα μου

    Πώς να με κάνουν να τον δω
    τον ήλιο μ'άλλα μάτια;
    Στα ηλιοσκαλοπάτια
    Μ' έμαθε η μάνα μου να ζω...

    Στου βούρκου μέσα τα νερά
    ποια γλώσσα μου μιλάνε
    αυτοί που μου ζητάνε
    να χαμηλώσω τα φτερά;"

    Πέστα Ψαρονίκο:

    http://www.youtube.com/watch?v=k-UKum5XxfE

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΜΑΝΟΣ ΧΑΤΖΙΔΑΚΗΣ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΔΕN ΜΑΣ ΜΟΙΑΖΟΥΝ

    http://www.youtube.com/watch?v=m4yWp8N2czg&NR=1

    Ψάξτο στο γιουτιουμπι κ ακουσε το σε παρακαλω.

    Και μετά σκέψου πότε πραγματικά έγινε η διαγραφή σου Παύλο? Οχι πότε καταχωρήθηκε στο software που λέγεται Dpgr αλλά πότε συντελέστηκε. Μήπως μόνος σου νομιμοποίησες την διαγραφη σου? Xρόνια πριν όταν όχι μόνο δεν αντιδρούσες στις διαγραφές ατόμων που δεν συμπαθούσες, αλλά τις επικροτούσες κιόλας?
    Πόσους αποκλεισμούς χειροκρότησες.. μπορείς να θυμηθείς?...Και χλεύαζες και ειρωνευόσουν εκ των εσω τότε, μέλη ηδη διεγραμμένα και φιμωμένα που δεν είχαν καν την δυνατότητα να απαντησουν! Μου ήσουν αντιπαθής τότε Παύλο γιατί ήσουν ο διώκτης και για αυτό και δεν στα είπα ποτέ. Σήμερα που είσαι ο διωκώμενος, ίσως μπορώ και να έχω 2 κουβέντες μαζί σου. Για αυτό και στα λέω τώρα. Γιατί προσωπικά τις διαγραφές -ειδικά με συνοπτικές διαδικασίες- δεν τις γούσταρα ποτέ και πουθενά. Ομως ξέρεις τι πιστευω οτι τελικά είναι χειρότερο και απο τις διαγραφές τις ίδιες? Αυτή η ευκολία μεταπήδησης από τον έναν ρόλο στον άλλον κατα πως βολεύει.
    Διάλεξε τον ρόλο που θες ρε φιλε και υπερασπισου τον
    -όχι μονο εσυ Παυλο, όλοι μας! Τη μια διώκτης την άλλη διωκωμενος.. Τη μια θυμα την αλλη θύτης..δεν λέει! Στην ιστορία που μου έλεγε η μάνα μου 2 βασικοί ρόλοι υπάρχουν! Η θα παίξεις τον λύκο που μασκαρεύεται τα ρούχα της γιαγιάς για να τραφεί. Η θα παραμείνεις στην ερυθρότητα του σκούφου σου κι ας σε καθιστά στόχο.. κι ας φαγωθείς στο τέλος! Υπο αυτή την έννοια Παύλο εσύ και εγώ θα είμαστε πάντα κόντρα ρόλοι :) άρα ποτέ δεν θα έχουμε κάτι να πούμε.
    Ποτέ.. εκτός απο αυτη τη μικρή στιγμή που για ένα δευτερόλεπτο συναντιόμαστε στα ΕΚΤΟΣ. Και εδώ λύκοι, κοκκινοσκουφίτσες, γιαγιάδες και κυνηγοί δεν είναι παρά ηλίθιοι ρόλοι που το σύστημα μας μοιράζει για να μπορέσει να μας χώσει ΕΝΤΟΣ.

    Αυτά! ..δεν πρόκειται να επανέλθω..
    Σ ευχαριστώ που με άκουσες .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Φιλαράκο είναι άλλο να διώκεσαι επειδή έκλεψες μιά γριά και άλλο επειδή έχεις κάποιες σκέψεις.

    Δεν μπορούμε να τα ισοπεδώνουμε τα πράγματα.

    Και σήμερα που μιλάμε θα τασσόμουν σαφέστατα και δημόσια υπέρ μιάς διαγραφής ενός καταφανώς πανηλιθίου ή ενός τραμπούκου. Σε καμμία όμως περίπτωση οιουδήποτε είχε οποιαδήποτε άποψη, όσο αντισυμβατική και αν έδειχνε και όσο και αν διαφωνούσε με την δική μου. Ακόμη και αν με έβριζε σκαιά.

    Πέραν όμως των άλλων, ουδέποτε άσκησα (και δόξα τω θεώ) οποιαδήποτε εξουσία και πολύ δε περισσότερο δεν ...διέγραψα ποτέ κανένα.

    Θα ήταν πολύ εύκολο να μην σου αναρτήσω το μήνυμα αλλά θεωρώ πως το γράφεις όχι από κάποιο σκοπό σπίλωσης αλλά ίσως από παραπληροφόρηση.

    Αυτά γιά να τελειώνουμε με αυτές τις ιστορίες.

    Αν πάλι έχεις κάτι συγκεκριμένο να με κατηγορήσεις μπορείς να το κάνεις και σου υπόσχομαι πως το σχόλιό σου θα δημοσιευτεί ως κύριο σχόλιο.

    (Γιά να λάβεις και αντίστοιχες και τεκμηριωμένες απαντήσεις φυσικά).

    Αν έχεις να μιλήσεις με συγκεκριμένα στοιχεία, θα σε παρακαλέσω και θα σε προκαλέσω να το κάνεις.

    Αν δεν το κάνεις είσαι ή βλάξ ή κοινός λασπολόγος.

    Περιμένω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Sapphette Notero...
    για μια στιγμή μου πέρασε από το μυαλό πως είσαι μια φωνή...
    μακάρι :)

    (ύστερα νόμισα πως παραμιλούσα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ακούω τον Σαββόπουλο στην τηλεόραση να μιλάει γιά τον Μίκη και να λέει:

    "Πέρα από μεγάλος συνθέτης, πέρα από μεγάλος κοινωνικός αγωνιστής και πέρα από την τεράστια προσφορά σου σ' όλα αυτά, αυτό που μόνο εσύ πέτυχες είναι, μέσα στη μαυρίλα να μη χάσουμε ο ένας τον άλλον και να βλεπόμαστε χωρίς να ντρεπόμαστε".

    Το αφιερώνω σ' αυτούς που διαγράφουν χωρίς αιδώ, σ' αυτούς που διαχωρίζουν και αποφασίζουν γιά το "πρέπον".
    Το ξέρω, είμαι σίγουρος πως δεν είναι όλοι, ίσως μάλιστα να είναι πολύ λίγοι οι φυσικοί αυτουργοί όμως, πόση διαφορά έχει άραγε η φυσική από την ηθική αυτουργία;
    Όσο το σκέφτομαι, τόσο πιό πολύ ανόητο μου φαίνεται ότι κάποιοι δεν θέλουν ή έχουν αδυναμία να αντιληφθούν ότι σε ένα χώρο τέχνης, κάθε τέχνης, υπάρχουν τεράστιες διαφοροποιήσεις απόψεων, ύφους, προτεραιοτήτων, στυλ, ιδεολογίας ακόμη και "μαχαιρώματα" και ουσιαστικά αυτό είναι που κάνει ενδιαφέροντα και δημιουργικό το χώρο.
    Και μη γυρίσει κανείς να μου πει οτιδήποτε περί όρων χρήσης και τα ρέστα διότι θα αυτογελοιοποιηθεί.

    Έναν άνθρωπο ξεχωρίζω και δεν μπορώ να χωνέψω πως γίνεται να συμφωνεί με τέτοιες τακτικές στρατοδικείου. Για τον Novus μιλάω, αυτόν που με πολύ κόπο έδωσε νέα πνοή στο dpgr, μετά από τον λήθαργο τον λαϊκισμό και την ευτέλεια που είχε περιέλθει.

    Με μεγάλη λύπη τα λέω όλα αυτά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. "Θα ήταν πολύ εύκολο να μην σου αναρτήσω το μήνυμα αλλά θεωρώ πως το γράφεις όχι από κάποιο σκοπό σπίλωσης αλλά ίσως από παραπληροφόρηση."

    πως ειπατε??
    αν αυτοι που σε διαγραψανε θεωρουν οτι οι κινησεις σου ειχαν σκοπο σπιλωσης δηλαδη τους δικαιολογεις?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Κάποιο μέλος έγραψε στο νήμα: "Περί καλλιτεχνικής φωτογραφίας και καλλιτεχνικών νημάτων του dp.." τα παρακάτω:
    "... Είμαι πάντα της άποψης ότι αυτός που "κάνει" κάτι είναι πάντα προτιμώτερος από αυτόν που κρίνει. Σε αυτή τη βάση ας σκεφτούμε εάν τις ιδέες μας θα μπορούσαμε να τις κάνουμε παράλληλες πράξεις και όχι κάθετες κουβέντες.
    Όλα τα παραπάνω γράφονται με "οριζόντια" εκτίμηση σε όλους και χωρίς ίχνος μομφής για κανέναν."


    Περί φωτογραφίας λοιπόoooν!
    - Γιατί να μην μιλάμε φωτογραφικά?
    - Μήπως το dp παραμεγάλωσε? (>30000 μέλη!!!)
    - Μήπως αυτά τα τόσα πολλά μέλη χαλάσαν το dp?
    - Mήπως φταίει ο κάθε "ξεκάρφωτος" που μπαίνει και ρωτάει "Nikon D90 vs D300 (please help..) "
    - Μήπως ... μήπως ... μήπως ...

    Aκόμα και τώρα πιστεύω ότι, αυτό που "χαλάει" το site είναι οι κακές συμπεριφορές ένθεν - κακείθεν.

    Και για να γίνω περισσότερο συγκεκριμένος:
    Τη στιγμή που στον σχολιασμό υπάρχει κατηγορία "Μικροφωτογραφία", ή "Ζώα", ή "Κτίρια", κλπ όπου κάποιοι ανεβάζουν τα φωτογραφικά τους “πονήματα” ζητώντας τη ματιά, τη γνώμη και την κριτική των άλλων μελών, την ίδια στιγμή μέλη που αποδεδειγμένα δεν ασχολούνται με όλες τις παραπάνω κατηγορίες γράφουν "Δεν βλέπω εδώ φωτογραφία!"

    Κοινώς ο ... μακροζουζουνάκιας καταλήγει να είναι ένα είδος φωτογραφικής μομφής και αυτή η (εν πολλοίς) αναιτιολόγητη κριτική που καταντά μομφή τον "κουρντίζει".

    Οπότε ανάλογα με το χαρακτήρα και τις προτεραιότητές του ή αποσύρεται αθόρυβα, ή αρχίζει και "κουρντίζει" τους άλλους (με pm, στο σχολιασμό, στο φόρουμ ...) και το “ξεκατίνιασμα” πια ξεκινάει φυσικά και επόμενα, ειτε στο παρασκήνιο, είτε στο προσκήνιο ...

    Προσωπικά η όλη φάση μού φέρνει στο νου τις ατέρμονες συζητήσεις, αψιμαχίες κλπ των φοιτητικών μου χρόνων στα αμφιθέατρα, όπου κανείς ακόμα και τώρα δεν δίνει σημασία στα λεγόμενα των άλλων, καθώς και η για άλλη μια φορά διαγραφή? αποκλεισμός? κάποιων μελών - Παύλος, γιόννεκ, dumas ... (γιατί ρε dumas, έχουμε καινούργιο μαύρο πρόβατο?) μου φέρνει στο νου τη λέξη Λυκοφιλία.

    Για ρίξτε μια ματιά και στήστε λίγο αυτί "απ' έξω" (εκτός dp)
    Ποιος είναι ο κοινός παρονομαστής, η κοινή λέξη στα στόματα όλων για το περιβάλλον του dp?

    Ε-ΛΙ-ΤΙ-ΣΜΟΣ

    Σας λέει κάτι αυτή η κουβέντα?

    Tο ξαναλέω: Για στήστε λίγο αυτί "απ' έξω". Ελάτε και στη θέση των κρινόμενων.

    Κι εγώ επίσης με μεγάλη λύπη τα λέω όλα αυτά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Chobe :
    "Έναν άνθρωπο ξεχωρίζω και δεν μπορώ να χωνέψω πως γίνεται να συμφωνεί με τέτοιες τακτικές στρατοδικείου. Για τον Novus μιλάω, αυτόν που με πολύ κόπο έδωσε νέα πνοή στο dpgr, μετά από τον λήθαργο τον λαϊκισμό και την ευτέλεια που είχε περιέλθει".

    Μήπως να αρχίσεις να ...το χωνεύεις σιγά-σιγά ? Γιατί όλα αυτά "δεν μπορώ να το πιστέψω κλπ" στην ουσία δεν είναι παρά θαυμάσιες αυτοδικαιολογίες γιά παντός τύπου "αναβολές". Και γώ δεν μπορώ "να πιστέψω πως ένας τόσο καλός άνθρωπος και ένας τόσο καλός Χριστιανός (κυρίως αυτό) όπως ο Κορκονέας έκανε κάτι τέτοιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. @ οzzy :

    Όσο βλακώδες είναι να κρίνεις μιά φωτογραφία με μακροζουζουνάκια με όρους καλλιτεχνικής άλλο τόσο βλακώδες είναι να κάνεις και μακροφωτογραφία και να θεωρείς πως "δεν έχει καμμία διαφορά από τη φωτογραφία δρόμου".

    Τα προβλήματα αρχίζουν ΜΟΝΑΧΑ όταν δεν συμφιλιώνεσαι πρώτα εσύ ο ίδιος με αυτό που κάνεις και θες να δείχνεις ως κάτι άλλο από αυτό που είσαι.

    Είτε είσαι μακροφωτογράφος είτε είσαι το dpgr.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Παύλο, ο παραλληλισμός που κάνεις είναι απαράδεκτος για τα δικά μου κριτήρια.
    Έχω μάθει να αφήνω αρκετά περιθώρια στον εαυτό μου αλλά και στους άλλους μέχρι να φτάσω να καταδικάσω τελεσίδικα ανθρώπους με τους οποίους έχω μία ατελή ιντερνετική επικοινωνία.
    Ήδη με τον δικό μου τρόπο, εξέφρασα τις απόψεις μου και παραμένω σ' αυτές μέχρι νεωτέρας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Chobe :
    " Έχω μάθει να αφήνω αρκετά περιθώρια στον εαυτό μου αλλά και στους άλλους μέχρι να φτάσω να καταδικάσω τελεσίδικα ανθρώπους με τους οποίους έχω μία ατελή ιντερνετική επικοινωνία."

    Και στην Αριστερά ακόμη συζητάνε γιά το μέλλον της Αριστεράς. (από το 1968 νομίζω).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. κι εσυ θα σωσεις την αριστερα? :)
    δεν σε θελουν ρε. καταλαβε το.
    παρατα το επιτελους στα χερια αξιων σχολιαστων οπως ο johnpap, o inox να το οδηγησουν μπροστα.
    και ασε αυτους που θελουν να το χαρουν με οποιον τροπο θελουν.
    τοσο απλα και δημοκρατικα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. haris είπε...
    "πως ειπατε??
    αν αυτοι που σε διαγραψανε θεωρουν οτι οι κινησεις σου ειχαν σκοπο σπιλωσης δηλαδη τους δικαιολογεις?"

    Αν οι προθέσεις μου ήταν προφανέστατα τέτοιες χωρίς να επιδέχονται καμμίας άλλης εκδοχής, ναι θα το δικαιολογούσα απόλυτα. Αλλά αυτό ταυτόχρονα θα σήμαινε πως οι αιτιάσεις μου θα ήταν από γελοίες έως ...γελοίες. Τότε ναι, σου το επαναλαμβάνω ότι μιά τέτοια διαγραφή θα την αιτιολογούσα γιατί στην ουσία δεν διαγράφεις παρά ένα προφανώς κακοήθη αλλά και κοινό βλάκα.

    Όταν όμως κάποιος εκφράζει κάποιες συγκεκριμένες και έστω στοιχειωδώς τεκμηριωμένες απόψεις, τότε, ακόμη και αν αυτές εκφράζονται με έντονο τρόπο, ακόμη και αν αυτές δείχνουν "ακραίες", τότε οφείλουμε να τον σεβαστούμε τουλάχιστον όσον αφορά το δικαίωμά του να τις εκφράζει.

    Από κεί και πέρα, και εφόσον δεν συμφωνούμε, έχουμε και μεις δικαίωμα να τις αντικρούσουμε με τα δικά μας επιχειρήματα.

    Η διαγραφή είναι μέτρο που πρέπει να αφορά μόνο συμπεριφορές spam ή αλήτικες (με την κακή έννοια της αλητείας). Ναι τότε φίλε σε αυτές τις περιπτώσεις συμφωνώ.

    Σε κάθε άλλη περίπτωση όχι απλά είμαι αντίθετος αλλά τις θεωρώ σαν πράξη έσχατου φασισμού.

    Αυτές ήταν ανέκαθεν, είναι και θα είναι οι απόψεις μου.

    Πιστεύω να σε κάλυψα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή