Δευτέρα 25 Οκτωβρίου 2010

(Σχεδόν) Άπαντες απόντες.

@ Αυτές τις μέρες γίνεται μιά ατομική έκθεση στον ΙΑΝΟ του καλού φωτογράφου Λουκά Βασιλικού με τον τίτλο "STREET RED" και μόλις αυτή ολοκληρωθεί, στον ίδιο χώρο και δυό μέρες μετά, θα ξεκινήσει η επόμενη του Jonnek Jonneksson με τον τίτλο "ΚΑΝΤΙΝΕΣ".

Στο Dpgr άνοιξαν ισάριθμα νήματα τα οποία αναγγέλουν τις εκθέσεις των δύο καλλιτεχνών. Πραγματική  εντύπωση όμως προκαλεί το γεγονός της παντελούς απουσίας της συντριπτικής πλειονότητας των Συντονιστών αλλά και των μελών της Καλλιτεχνικής Ομάδας είτε με την μορφή ενός ενθαρρυντικού σχολίου, (ναί τόχουν ανάγκη αγαπητοί Συντονιστές και κάτι τέτοιο δεν θα μπορούσε σε καμμία περίπτωση να χαρακτηριστεί ως προσπάθεια δημοσίων σχέσεων), είτε ακόμη-ακόμη, εάν δεν έχετε χρόνο γιά ένα σχόλιο αφού όλο σας τον χρόνο τον αναλώνετε σε θλιβερές ψηφοφορίες και εν κρυπτώ διαγραφές και σε λοιπές "σκατοϊστορίες" και με μιά απλή θετική ψήφο σε αυτόν που άνοιξε το νήμα. Θέλω να πιστεύω πως κάτι τέτοιο είναι τελείως τυχαίο, γιατί αν αρχίσω να κάνω "συνδυαστικές" σκέψεις τότε μαύρος (και κακός) λύκος που σας έφαγε.

Δεν θα μιλήσω γιά την "γυναίκα του Καίσαρα" αλλά όταν λέμε πως νοιαζόμαστε γιά την Καλλιτεχνική Φωτογραφία και μάλιστα είμαστε και Συντονιστές ή μέλη της Καλλιτεχνικής, μιά απουσία μας δεν περνάει ποτέ απαρατήρητη και δεν είναι ποτέ χωρίς περιεχόμενο και μπορεί, (μπορεί λέω), να οδηγήσει κάθε καχύποπτο όπως ο γράφων, σε άλλες σκέψεις που δεν περιποιούν και ιδιαίτερη τιμή στους απέχοντες.

Ο "συντονισμός" σε ένα (έστω) καλλιτεχνικών διαθέσεων site, δεν μπορεί να αρχίζει και να τελειώνει σε αστυνομικού τύπου παρεμβάσεις και σε (παρα)δικαστικού τύπου αποφάσεις. Και την τιμή των Συντονιστών δεν την σώζει η παρουσία τριών από τους 19-20. Καλά που είναι και ο "απλός κόσμος" και σώζει την τιμή του Dpgr. O οποίος "απλός κόσμος" του Dpgr μπορεί να "σωπαίνει" μπροστά σε αυτά που βλέπει αλλά αυτό δεν σημαίνει πως είναι και αφελής. Καταλαβαίνει μιά χαρά "τί γίνεται". (μην με ρωτήσετε πώς το ξέρω γιατί κινδυνεύετε να σας πω).

Χαιρετίστε λοιπόν μεγαλόψυχα και ενθαρρύνετε κάθε σοβαρή καλλιτεχνική προσπάθεια που λαμβάνει χώρα από ΟΠΟΙΟΝΔΗΠΟΤΕ και αφήστε τις μικρότητες και τις προσωπικές σας εξωκαλλιτεχνικές εμπάθειες. Kι αν δεν μπορείτε να τις αφήσετε γιατί νιώθετε πως σας υπερβαίνουν, τότε αφήστε τους βαρύγδουπους τίτλους σας.

(Εκτός και αν περιμένετε την άρση της μονιμότητας των δημοσίων υπαλλήλων).

8 σχόλια:

  1. εγω θα πω οτι αυτο που εγραψες λυκε, ουτε μιση αληθεια δεν εμπεριεχει. ολα ψεμματα.
    αλλα αντε πες αυτη την εστω και λαθος προσωπικη γνωμη μεσα στο ντι πι..
    θα σου πουν οτι δεν μιλας για ''φωτογραφια''.
    εκει μεσα εχουμε ξεσκιστει να μιλαμε για φωτογραφια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κακέ Λύκε, καλό είναι να μένεις στην ουσία των πραγμάτων (που ξέρω πως σε ενδιαφέρει) και όχι στην επιφάνεια.

    Όσον αφορά τον εαυτό μου, η σχέση μου με τους δύο φίλους καθορίστηκε στη φωτογραφική επικοινωνία που είχαμε εδώ και χρόνια, από το ξεκίνημά τους, με σχολιασμούς φωτογραφιών τους, με φωτογραφικές συζητήσεις και προβληματισμούς. Έχω δει πολλές φωτογραφίες και των δύο, έχω αφιερώσει χρόνο και σκέψη πολλή, έχω παρουσιάσει δουλειές τους...

    Με αφορά η δουλειά τους και όχι το κοινωνικό κομμάτι της φωτογραφικής τους πορείας. Η δημόσια παράθεση συγχαρητηρίων και ευχών κάτω από την ανακοίνωση των εκθέσεων είναι για μένα μια τυπική κοινωνική υπόθεση.

    Με ενδιαφέρει λοιπόν η δουλειά τους και όχι η καριέρα της, ήμουν παρών επί της ουσίας και το ξέρεις. Μην τα ισοπεδώνεις όλα λοιπόν και μη με κάνεις να αρχίσω κι εγώ να κάνω "συνδυαστικές σκέψεις".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @ Νovus όταν κατέχουμε μιάς οποιασδήποτε μορφής "εξουσία" (με την καλή έννοια το λέω-να το πώ αν θες ευθύνη γιατί το "εξουσία" ηχεί άσχημα), πρέπει νομίζω να διαχωρίζουμε τους ρόλους. Άλλο ο Χ Νovus ως "φυσικό" πρόσωπο και άλλο ως "συντονιστής" ή μέλος Καλλιτεχνικής ομάδας κλπ.

    Η ταύτιση αυτή εκτός από αντιλειτουργική μπορεί να αποδειχθεί ακόμη και επικίνδυνη διότι ως ψηφίζον μέλος κάποιας Συντονιστικής, μπορώ να ταχθώ υπέρ της διαγραφής σου επειδή μου κατούρησες το σκύλο ή επειδή μου έφαγες τη γκόμενα ή επειδή δεν βρήκες αρκούντως υπέροχη μιά φωτογραφία μου στο σχολιασμό. Δηλαδή με άλλα λόγια, ούτε λίγο-ούτε πολύ, να χρησιμοποιήσω αυτή την θέση ευθύνης που μου έδωσαν γιά να υπηρετήσω προσωπικούς μου σκοπούς και "επί τη χρυσή ευκαιρία" να ξεκαθαρίσω τα ...προσωπικά μου με κάποιον. Και αν εσύ δεν λειτουργείς έτσι, (ναι δεν λειτουργείς), αυτό δεν σημαίνει πως εκεί μέσα είναι όλοι άγγελοι.

    Στο σχόλιό μου λοιπόν αυτό, ενώ εγώ αναφέρομαι στην Συντονιστική αλλά και Καλλιτεχνική ομάδα, ξαφνικά έρχεται και μου απαντάει ένα "φυσικό" πρόσωπο.

    Novus:
    "...Όσον αφορά τον εαυτό μου, η σχέση μου με τους δύο φίλους καθορίστηκε..."

    Ποιός αλήθεια τα αμφισβήτησε όλα αυτά ?

    Και τι είναι αυτό που σε κάνει να πιστεύεις πως γράφοντας αυτά είχα εσένα κατά νού ? Όχι δεν είχα εσένα λοιπόν κατά νού. Και αυτοί που είχα κατά νού, δεν θα εμφανιστούν ποτέ τους εδώ (ούτε και πουθενά αλλού) να δώσουν απαντήσεις. Ούτε ως Συντονιστές και μέλη Καλλιτεχνικής ούτε και ως ...φυσικά πρόσωπα. Χαιρετίζω λοιπόν την ευαισθησία σου να αντιδράσεις αλλά στην προκειμένη περίπτωση ίσως να ήσουν και ο τελευταίος που θα έπρεπε να το κάνει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. με προλαβε ο λυκος κατα το ημισυ..
    διαβαζουμε και σκεφτομαστε το δενδρο μας. η βλεπουμε το αλλο δενδρο.
    σε ενα δασος υπαρχουν δενδρα μεγαλα μικρα, στραβα ισια. παντα ετσι θα ειναι.
    το θεμα για μενα ειναι, να αναφερομαστε στο δασος. αυτο το δασος να γινει μια γροθια. μια φωτογραφικη γροθια.
    διαφωνω με την προσωπικη τοποθετηση-υπερασπιση του Novus, που στην ουσια της ειναι σεβαστα γνωστη, αρα και χωρις λογο..
    διαφωνω με λυκο γι αυτους που εχει σωστα-ισως κατα νου.

    και τελειωνω. ειναι τιμη σου λυκε που σε διωξανε απο το ντι πι. η επιβεβαιωση τής ''μη γροθιας''. κακο παραδειγμα αλλα θα το πω. τον σωκρατη ουτε εξορια δεν ηθελαν να τον στειλουν οπως κανανε στους δολοφονους. κωνειο, γιατι μιλουσε. γιατι ηταν το τσιμπουρι που εδειχνε τα λαθη τους. και ενα ατομο που δεν εγραφε δεν ταξινομουσε εργασιες-σκεψεις του προς ιστορικη αναγκη.
    δες παραλληλισμους. δεν συνεχιζεις το παλιο μπλοκ σου, ολες οι τοτε σκεψεις σου χαμενες. καμμια αναγκη ενισχυσης του προφιλ σου.
    απλα σ αρεσει να λες τα συκα συκα και την σκαφη σκαφη. λαθος σκεψεις να πω? λαθος. αλλα σιγουρα διαφορετικες. τοσο πολυ ενοχλουν?
    ολα δειχνουν ποσο καλα τα πηγες αλλα και ποσο συνεχιζεις καλα να τα πηγαινεις. γιατι απλα δεν τα παρατας.
    καπου διαβασα για χερι που σε ταιζε. ποιος ταιζε ποιον..
    προσωπικα σε ξαναπεριμενω. κανενα δενδρο δεν μπορει να υπερισχυσει(για πολυ) εναντια σε αλλο. ο ξυλοκοπος ας κοβει. το δασος εχει την δικια του δυναμικη, ασχετα απο ξυλοκοπους, θηρευτες, πυρκαγιες, σαρακια..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ''επειδή μου κατούρησες το σκύλο''
    πονεσε η κολια μου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μήτσο, τι τάχα να τους έκανε σε αυτή τη κοινωνία και κυνηγούν αλύπητα το λύκο με μανία; :)
    http://www.youtube.com/watch?v=SlAnZE-OIXM

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ετσι μπηκα λυκε, για να μην πω τιποτα.
    αλλα μου λειπουν οι γνωμες σου σχολιαστικα σε συγκεκριμενες φωτο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή