Τρίτη, 10 Μαΐου 2011

Γράμματα στη θεία Κλάρα.

@ Αντιλαμβανόμενοι τα λογικά αδιέξοδα στα οποία έχει περιέλθει το Dpgr μετά την αποχώρηση σύμπασας της ομάδας που το κρατούσε ένα επίπεδο πιό πάνω από συζητήσεις του τύπου δεν ξέρω τι ψηφιακή να πάρω που νάναι καλή γιά ηλιοβασιλέματα και γιά το γιό μου το Γιαννάκη στην παραλία, αποφασίσαμε από το ιερό τούτο μετερίζι της εξημέρωσης και με τις ταπεινές μας δυνάμεις να βάλουμε ένα χεράκι (να μη σας πώ και δύο δηλαδή), προκειμένου να αντιμετωπίσουμε το πλήθος των ερωτήσεων που εδώ και καιρό κατακλύζουν τις σελίδες του, κάτι το οποίο αδυνατεί να κάνει η πλειονότητα των συντονιστών-μπαμπάδων που εδώ και μήνες λείπουν σε ταξίδι γιά δουλειές.

Κάτι σαν τις στήλες της καρδιάς δηλαδή που είχαν παλαιότερα το Φαντάζιο, ο Θησαυρός και το Ντόμινο. (το Ρομάντζο κρατούσε πάντα ένα άλφα επίπεδο). Στις ερωτήσεις σας θα απαντά η σύμβουλος της στήλης μας, η θεία Κλάρα που έχει σπουδάσει φωτογραφία στο φωτοτρίοδο, πίπες στο πηδήφως και χαλάουα στον ασφυκτικό κύκλο των χαμένων ποιητών αλλά και των χαμένων γενικώς.

Και να ήδη άρχισαν να φτάνουν οι πρώτες επιστολές και το πρόγραμμά μας αρχίζει.

- Aγαπητή θεία Κλάρα, είμαι  μιά  κοπέλλα 16 ετών και εκτός από έντονη ακμή έχω και μία ψηφιακιά Πανασόνυ που μου την έφερε ένας θείος μου ναυτικός από το Πόρτο Λάγος, που ως γνωστόν το Πόρτο Λάγος γιά δύο πράγματα φημίζεται, γιά την καλωσύνη των κατοίκων της, (πάντα σου χαμογελούν πριν σε σφάξουν) και γιά τις ψηφιακές τους μηχανές. Το πρόβλημά μου όμως είναι ότι ο θείος μου επιμένει πως δεν μπορεί να μου την δείξει αν πρώτα δεν βγάλω το σουτιέν μου. Επειδή όμως εγώ υποψιάζομαι  πως μου λέει ψέματα, απευθύνομαι σε σας που είστε ευθύς άνθρωπος και ευθαρσώς και χωρίς περιστροφές σας ερωτώ αγαπητή θεία Κλάρα : Πράγματι πρέπει να βγάλω του σουτιέν μου γιά να μου την δείξει ?

Pligomeno Noyfaro 
apo ton Pirgo Ilias


Kαλή μας φίλη Pligomeno Noyfaro (apo ton Pirgo Ilias), βασικά το αν μπορεί ο θείος σου να σου την δείξει χωρίς να βγάλεις το σουτιέν σου είναι περισσότερο θέμα γούστου και περί ορέξεως ουδείς λόγος και εμείς ως στήλη δεν επεμβαίνουμε στα οικογενειακά σας. Πάντως από την εμπειρία μου σου λέω πως εμένα μου την είχε δείξει κάποιος στο Ζάππειο μία μέρα (όπως περιπατούσα), χωρίς να χρειαστεί να βγάλω ούτε τα γάντια μου. (Και απ' ότι θυμάμαι τουλάχιστον, αυτή που μου έδειξε ...δεν ήταν καν Πανασόνυ). 


- Αγαπητή θεία Κλάρα, με λένε Μπάμπη και είμαι νέος στο χώρο της φωτογραφίας και έχω μιά μεγάλη Nikon ολοκαίνουργια στο κουτί, από αυτές τις επαγγελματικές που τις έχει δωδεκάδα και ο Polleni. Την επόμενη εβδομάδα όμως θέλω να βγάλω τον γάμο μιάς φίλης μου και εκεί ακριβώς είναι που θα χρειαστώ την βοήθειά σου. Ανοίγοντας χθες το κουτί της, ανακάλυψα πως το λουρί της είναι κίτρινο και σε καμμία περίπτωση δεν ταιριάζει με τις γόβες μου που είναι ροζ. Και σας ερωτώ θεία Κλάρα, έχει λουρί η Νikon που να είναι ασορτί με τις γόβες μου ? 

Μπάμπης-Xανιά

Καλέ μας φίλε Μπάμπη από τα Χανιά, το πρόβλημά σου δεν είναι καινούργιο, τόχουν αντιμετωπίσει πολλοί φωτογράφοι μέχρι σήμερα, τα ίδια μούλεγε τις προάλλες και ο φωτο-Θεμιστοκλής από το Μπουρνάζι. Αλλά η συμβουλή που σου δίνω είναι να μην αναζητήσεις ροζ λουρί γιά την μηχανή σου. Διότι αφ' ενός μεν ανθίζομαι πως δεν υπάρχει και αφ' ετέρου επίσης ανθίζομαι πως, ακόμη και αν υπήρχε, ο Δαμκαλίδης θα το πούλαγε πολύ πιό ακριβά από ένα ζευγάρι ολοκαίνουργιες γόβες. Οπότε παίρνεις άλλο ένα ζευγάρι σε κίτρινες που ως χρώμα θα αναδείξει και τις γάμπες σου και είσαι έτοιμος γιά τον γάμο. (Και κρατάς και τις κόκκινες να σου βρίσκονται, στην περίπτωση εκείνη που κάποτε αποφασίσεις να περάσεις στην Canon). 


- Αγαπητή θεία Κλάρα σας παρακολουθώ από τότε που είσαστε Ο Κακός Λύκος και συγχαρητήρια γιά την εκπομπή σας. Είμαι μιά νέα γυναίκα, και ως γυναίκα και γω έχω τις ανάγκες μου. Αλλά ο άντρας μου όλο βλέπει αυτές τις εκπομπές στο σκάι με τους κροκόδειλους και τους δράκους του κόμοντο και όπως και να το κάνεις, ένας δράκος του κόμοντο δεν ανεβάζει την λίμπιντο του Γρηγόρη μου. Και γω λοιπόν βρήκα τον Θανάση, που βλέπει μόνο σεξ εν δε σίτυ και άντε και καμμιά Μπήλιω Τσουκαλά στη χειρότερη. Και εκεί ακριβώς είναι που μπαίνει και το φωτογραφικό μου πρόβλημα: Γιατί, γιά να μπορώ να συναντώ τον Θανάση μου, γράφτηκα σε κάτι μαθήματα φωτογραφίας που κάνει ο δήμος. Και εννοείται καλέ πως δεν πατάω εκεί, πάω με τον Θανάση μου λίγο παρακάτω σε ένα χοτέλ που λέγεται ΧΧΧ και βγάζουμε τα ρούχα μας και ακολούθως και τα μάτια μας. Τις προάλλες όμως ο Γρηγόρης μου, κάτι άρχισε να υποψιάζεται και μόλις τελείωσε ένα ντοκυμανταίρ γιά την αναπαραγωγή της καρέτας-καρέτας (άσχετο-καλέ πόσες είναι τελικά αυτές οι καρέτες ?), άρχισε να μου πετάει κάτι ακατάληπτα γιά διαφράγματα και ταχύτητες γιά να με τσεκάρει. Αλλά εγώ αγαπητή μου θεία Κλάρα που σας παρακολουθώ από τότε που είσαστε ο Κακός Λύκος και συγχαρητήρια γιά την εκπομπή σας, το μόνο διάφραγμα που ξέρω είναι αυτό που φορώ εδώ και χρόνια και όσο γιά την ταχύτητα, η ταχύτητα με την οποία τελείωνε κάθε φορά ο Γρηγόρης μου γιά να προλάβει το τοπ γκίαρ. Και όπως καταλαβαίνετε λοιπόν και σείς έχω μεγάλο πρόβλημα καθότι ο Γρηγόρης μου είναι και κάπως αυθόρμητος κι αλλέγκρος τύπος και άμα νευριάσει εξ ίσου αυθόρμητα κι αλλέγκρα με πλακώνει και στις φάπες. Μήπως λοιπόν μπορείτε έτσι στα γρήγορα να με βοηθήσετε και να μου πείτε επί τέλους τί είναι αυτό το διάφραγμα και η ταχύτητα ?

Σας ευχαριστώ και συγχαρητήρια γιά την εκπομπή σας.
Φωτούλα Μαρούμπα.

Καλή μας Φωτούλα Μαρούμπα, είναι γεγονός πως ένας δράκος του κόμοντο δύσκολα ανεβάζει την λίμπιντο (καί ό,τιδήποτε άλλο τέλος πάντων) ενός άντρα και εν πάση περιπτώσει πολύ πιό δύσκολα απ΄ότι του ανεβάζει την λίμπιντο (καί ό,τιδήποτε άλλο τέλος πάντων) μιά γυναίκα. Οπότε μέχρι εκεί, καλώς έκανες και προχώρησες στην λύση του Θανάση που εκτός από σεξ εν δε σίτυ βλέπει και Μπήλιω Τσουκαλά που όπως και να το κάνουμε είναι λίγο πιό σεξουαλική από ένα δράκο του κόμοντο. Αλλά ήταν μεγάλο λάθος σου που επέλεξες τα μαθήματα φωτογραφίας ως δικαιολογία γιά να βγάζεις τα υπέροχα μάτια σου, καθότι κανένας εμφανιστής δεν αφήνει λευκούς λεκέδες στην μπλέ φούστα. Όσον αφορά την απορία σου γιά το τί είναι το διάφραγμα και η ταχύτητα, μην ανησυχείς καθόλου. Μπορείς να του απαντήσεις θαυμάσια πως εδώ δεν γνωρίζει καν ο Βρεττάκος που είναι και δάσκαλος, θα πρέπει να γνωρίζεις εσύ ? 


Μ' αυτά και μ΄ αυτά όμως η επικοινωνία μας έφτασε στο τέλος της, εσείς συνεχίστε να μας γράφετε τους φωτογραφικούς σας προβληματισμούς και η θεία Κλάρα θα είναι πάντοτε εδώ γιά σας, είτε βγάζετε το σουτιέν είτε όχι, είτε το λουράκι της μηχανής σας δεν κάνει ανσάμπλ με τις γόβες σας, είτε αγαπήσατε τη φωτογραφία εξ αιτίας ενός Θανάση. (και ενός δράκου του κόμοντο).

Με αγάπη και συμπόνοια,
Θεία Κλάρα.

23 σχόλια:

  1. θεια κλαρα, επειδη ανηκω στον κυκλο των χαμενων ποιητων, μα των τοσο ισχυρων χαμενων ποιητων, που επειδη με μαλωσαν ''οι μπαμπαδες'' μου σκεφτομαι να αυτοκτονησω για να ανεβασω την ακροαματικοτητα του ''εργου'', ηθελα να κανω μια τελευταια ερωτηση ωστε να μην φυγω αμορφωτος φωτογραφικα απ αυτη την ζωη.
    τι στο διαολο ειναι τελικα αυτο το περιβαλοντικο πορτρετο?
    κι αν ειχες χρονο να μου εξηγουσες, αν ειχα συνειδητοποιησει τι ειναι το ''μη προφανες'' θα καταφερνα να καταφερω φωτογραφιες μου στο μπερν ή στο hcsp ή εστω να με κρατουσαν στο ελληνικοτατο dpgr ωστε να ελπιζω σε φωτο της βδομαδας?

    με βαθυτατη εκτιμηση, μητσος (τα πρωινα..)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλέ μας mitsosmt01, να στο πώ λίγο μεταφορικά...
    Αν υποθέσουμε πως πορτραίτο είναι ας πούμε η φωτογραφία ενός πέους σε στύση, περιβαλλοντικό πορτραίτο είναι η φωτογραφία του ίδιου πέους μόνο που δεξιά του υπάρχει κι ένα κομοδίνο με σκόρπια βιάγκρα πάνω του.
    Όσον αφορά τώρα το ερώτημά σου περί του τί είναι προφανές θα σου απαντήσω, προφανής είναι πχ. η μαλακία που βαράει το dpgr. Μη προφανής είναι η μαλακία που βαράει όλους εμάς που εξακολουθούμε να ασχολούμαστε μαζί του.
    Πάντως μεταξύ του hcsp και του μπαιρνς, χίλιες φορές καλύτερα να τον μπαίρνς...
    Άκου και μένα, την θεία Κλάρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. θα ακολουθησω τον δρομο του μπαιρνς λοιπον :-)

    κι επειδη εμαθα ο,τι βλεπεις και τ αστρα θεια κλαρα, θα ηθελα να ξερω τους τελευταιους μηνες της ζωης μου..
    θα δω ξανα φωτογραφια της βδομαδας, θα καταφερουν αυτοι που μειναν, διαγωνισμο ''ολων'' των φωτογραφων (εκτος φυσικα των δικων τους αποκλεισμενων) ή τους τελειωσανε η εννοιες?
    θα δω τελος παντων τα μακροζουζουνακια τουλαχιστον να κινουνται?

    ως τοτε, συνεχιζω με την μη προφανη ανοησια που με δερνει :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τα άστρα λένε ότι τις τελευταίες μέρες τις ζωής σου θα τα δείς όλα. Τον Δόκτορα Μάικλ να γράφει κείμενο άνω των 17 λέξεων, τον Δημήτρη Δέλτα χωρίς ναζιστική στολή και μαστίγιο, τον Πολλένι να αναλύει φωτογραφίες του Νταγκάτα, τον Βασιλικό να κάνει τραβηχτικά σε γάμους γιατί ο δρόμος δεν έχει προκοπή, τον Ifanik χωρίς κορνίζα, τον τζονπαπ με εγκέφαλο και τον ζισκαρ αγκαλιά με τον Κακό Λύκο να φιλιούνται με γλωσσόφιλο και τον Νικηφόρο να εκδίδει το νέο του βιβλίο με τον τίτλο "Πανάθεμά σε Πλάτωνα που μ' έκανες μαλάκα". Μόνο ο Pkomo θα εξακολουθήσει να τραβάει πομάκους.

    Αυτά λένε τα άστρα πως θα δείς πριν το τέλος σου και όπως όλα δείχνουν αυτό είναι εγγύς, αφού ήδη ο ifanik κατάργησε την κορνίζα του.

    http://www.dpgr.gr/index.php?page=photos_show_photo&pid=19783

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. δεν θελω να πεθανω, θελω να ζησω για να δω και τα επομενα..
    και δεν μου λες..
    οταν πεθανουμε ολοι, αυτοι θα μεινουν στην ιστορια?

    http://www.youtube.com/watch?v=GMu_vXVZm8Q

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. παρενθεση, καλυτερα εδω..
    ειδικα στο 2:04, ο ασαρκος..
    http://www.youtube.com/watch?v=5996x8wcSAE

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. καλησπέρα θεία,

    είμαι ένας έφηβος. σπουδάζω στην αθήνα, και κατάγομαι από τη λειβαδιά. είμαι και με τη δαπ. το πρόβλημά μου είναι το εξής. έχω ένα συγκεκριμένο στυλ. έχω τα κοκκαλένια γιαλλιά της ρέι-μπαν, σε όλα τα χρώματα, έχω ακόμα και αυτά της μυωπίας. φοράω και τα παντελόνια μου με τη ζώνη κάτω από τον κώλο. ξέρεις εσύ. πιο παλιά είμουνα ήμο, αλλά πέρασε η μόδα. όπως και να χει ελπίζω να σχημάτισες μια εικόνα. τώρα αμφιταλαντεύομαι. είμαι σίγουρος πως χρειάζεται μια χόλγκα για να συμπληρώσει το στυλ μου, και έχω καταλήξει στη ροζ :-D , θα της βάζω και ληγμένο φιλμ. απλά η original έχει 80 ευρώ, καιη κινέζικη είναι τα μισά από το ebay. τι λες; να πάρω την κινέζικη -δεν θα το πως στους φίλους μου πως είναι μαϊμού, ή πρέπει να πάρω την αυθεντική;

    επείγον παρακαλώ απάντησε σύντομα, γιατί πρέπει να ανανεωθώ.
    ένας απελπισμένος νέος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Σόρρυ φίλε πρώην ήμο αλλά στο στύλ σου θα ταίριαζε ακόμη καλύτερα μία pin hole μαζί με το τρίποδο (άντε, έστω μονόποδο).
    Η θεία Κλάρα βέβσια, έχει τον τελευταίο λόγο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αγαπητή θεία Κλάρα,
    με λένε Παρθένα και είμαι άνεργη θεολόγος. Με τη φωτογραφία πρωτοασχολήθηκα όταν ο παπάς της ενορίας μου πρότεινε να φωτογραφίσουμε τα μοναστήρια στα Μετέωρα by night. Έψαχνα το λοιπόν να βρω μία μηχανή για νυχτερινές λήψεις , να είναι μικρή και ελαφριά για να μη μου σπάσει τα νύχια και να κοστίζει μέχρι 189.45 ευρώ,αφού τόσα μαζέψαμε από το δίσκο που είχαμε βγάλει εκείνη την Κυριακή, του Ιωσήφ του Πάγκαλου μεγάλη η χάρη του. Από τότε, από πέρσι δηλαδή,άλλαξαν πολλά. Μέσα σε 3 μήνες αναβάθμισα τον εξοπλισμό μου (βρήκα μία μοναδική προσφορά από γνωστή αλυσίδα με 124 άτοκες δόσεις,πήρα και ένα καταναλωτικό δάνειο) και από τότε τραβάω σε γάμους και βαφτίσια με την αμέριστη συμπαράσταση του σεβασμιότατου πατέρα Ανδρόνικου. Αυτός τραβάει το βίντεο του μυστηρίου,ενώ προμοτάρουμε και την κάλυψη κηδειών. Να μη σου τα πολυλογώ θεία Κλάρα μου,ο λόγος που σου γράφω είναι ο εξής: Έχω Αφροδίτη σε τετράγωνο με τον Πλούτωνα στο γενέθλιο χάρτη μου και το μεσοδιάστημά τους από τον τοξότη τετραγωνίζει τον Ποσειδώνα που έχει μπει στους ιχθύς, στον 5ο οίκο μου, ενώ κάνει σύνοδο με το βόρειο δεσμό μου και εξάγωνο με την λίλιθ μου. Καταλαβαίνεις επομένως πως οι καλλιτεχνικές μου αναζητήσεις δε σταματούν εδώ. Από καιρό σκέφτομαι να ασχοληθώ με το καλλιτεχνικό και μη γυμνό. Το έχω συζητήσει και με τον πατέρα Ανδρόνικο που είναι και πνευματικός μου και έχουμε έρθει πιο κοντά. Δεν έχω ασχοληθεί όμως ποτέ με τη στούντιο φωτογράφιση. Τι έχεις να μου προτείνεις? Τι να κάνω με το φως?

    Με σεβασμό, Παρθένα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Κάποτε που οι ρόμπες ήταν και ένδυμα δρόμου και όταν χιόνιζε δεν έπεφταν νιφάδες αλλά ευχές μαζεμένες από τον φόβο τους μη τύχει και κακοπέσουν, μια εκπάγλου καλλονής κοπελιά, μετά από φοβερή χιονοθύελλα, φίλησε έναν πράσινο ζουμερό βάτραχο και τον μεταμόρφωσε στον «βασιλόπουλο» των ονείρων της ( σημ: δεν είχε σούπερ μάρκετ αλλά πάλι ποτέ δεν ξέρεις ) κάνοντας την πράξη τέχνη και την επιθυμία όραμα ένσαρκο. Ήταν δε τόσο το ξάφνιασμά της από το αποτέλεσμα που, σύμφωνα με αξιόπιστες πηγές, από τότε της έμεινε μια φαγούρα στην πρώτη φάλαγγα του δείκτη τού δεξιού της χεριού που εξελίχθηκε σε τικ, σε ένα οργανωμένο δηλαδή σύνολο χτύπων σε οποιαδήποτε επιφάνεια, διακοπτόμενων κατά πεντάλεπτο και για φαΐ και για κατούρημα.
    Γενιές μετά παρατηρείται μια έξαρση ενός παρόμοιου τικ με «χτυπήματα» σε κομβία αντικείμενων υψηλής τεχνολογίας, όπου και να στρίψεις την κεφαλήν σου θα το καταλάβεις ευχερώς και ρε συ Θεία, με όλο το σεβασμό του κόσμου, λες να είναι γονιδιακό το φαινόμενο ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αγαπητή θεία Κλάρα,βρήκα με 225 άτοκες δόσεις μια D3. Εχω διαβάσει στο νετ ότι με αυτήν μπορείς να τραβάς το βράδυ χωρίς φλας σε υψηλά ισο. Δεν έχω όμως τα λεφτά,γιατί ξεχρεώνω το δάνειο που πήρα για να χτίσω εκείνο το αυθαίρετο στο οικοπεδάκι μας στη Μαύρη Πέτρα,σε μια βουνοκορφή του Ολύμπου,καθώς και το τσερόκι που πήρα για να πηγαίνω εκεί. Σκέφτομαι λοιπόν να βγω στη βίζιτα.
    Ξέρεις καμιά καλή πιάτσα?

    Σε ευχαριστώ εκ των προτέρων, Παρθένα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Κυρά Κλάρα θέλω full frame για να βγάλω τέτοιες φωτογραφίες:

    http://www.vlavo.org/main/wp-content/uploads/Strauss-Kahn-Arrested-1-copy.jpg

    Α, ναι και πες μου, ποιον τηλεφακό να πάρω γιατί τα κλοζάπ τα φοβάμαι.
    Μακρυά κι αγαπημένοι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Mε λένε Γιώργο και ποτέ δεν τραγουδάω θείτσα γιατί με βαραίνει ένας καημός, ένα απωθημένο που δεν μπορώ να πραγματοποιήσω, και εδώ για καλή μου τύχη σε ανακάλυψα και πιστεύω ότι θα μου βρεις τη λύση.
    Ασχολούμαι με τη φωτογραφία αλλά ποτέ δεν μπόρεσα να βγάλω αυτό που πραγματικά επιθυμούσα. Έτσι τραβούσα διάφορα άλλα πράγματα, ντεμέκ καλλιτεχνικά, αλλά στην πραγματικότητα άλλα ήθελα. Και ζήλευα κάτι τύπους που το κάνανε, μου την έδινε που έβρισκαν αυτό που εγώ δεν μπορούσα να πλησιάσω.

    Το μεγάλο μου απωθημένο θείτσα είναι να τραβήξω γυμνές φωτογραφίες, γυναικών εννοείται. Όχι όμως καλλιτεχνικό γυμνό και ασπρόμαυρες σαχλαμάρες. Πορνό θέλω να βγάλω, έγχρωμο, νετ και γυαλιστερό. Να αναδείξω υπέροχες σεξουαλικές κορμάρες. 10 χιλιάδες γκόμενες γυμνές που λέει και το τραγούδι

    Το θέμα όμως είναι πού θα βρω αυτές τις κορμάρες. Εδώ στην επαρχία τα πράγματα είναι δύσκολα, όλοι γνωριζόμαστε κι αν καταλάβει κάτι η γυναίκα μου θα με βαρέσει (μην απορείς, εδώ και λίγο καιρό δύναται).

    Μήπως έχεις εσύ κάποιες γνωριμίες, δεν μπορεί, κοσμοπολίτισσα είσαι, φίρμα είσαι, θα ξέρεις τίποτα φλογερές κυρίες, καμιά ξαδέλφη, ή στην ανάγκη βρε θείτσα μήπως θα μπορούσες να μου ποζάρεις εσύ?

    Περιμένω απάντηση με αγωνία.

    Γιωρίκας Δημητρονοβουσιάδης.

    Υ.Γ. Διαθέτουμε και τζιπούρα, εξοχικό με τζάκι και δωρεάν υπερηχογράφημα και τεστ κοπώσεως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Θεία, χαλαρωσε, χαμογελα στον φακο, και κοιτα το πουλακι. Μα τι ροδαλα μαγουλακια είναι τούτα!!!

    Ααα και ξέχασα να σου πω να μη χολοσκας με τα προβλήματα μας, γιατί δε μας σώζει τίποτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Η Θεια Κλαρα είπε :
    ''Αντιλαμβανόμενοι τα λογικά αδιέξοδα στα οποία έχει περιέλθει το Dpgr μετά την αποχώρηση σύμπασας της ομάδας που το κρατούσε ένα επίπεδο πιό πάνω από συζητήσεις του τύπου δεν ξέρω τι ψηφιακή να πάρω που νάναι καλή γιά ηλιοβασιλέματα και γιά το γιό μου το Γιαννάκη στην παραλία, αποφασίσαμε από το ιερό τούτο μετερίζι της εξημέρωσης και με τις ταπεινές μας δυνάμεις να βάλουμε ένα χεράκι (να μη σας πώ και δύο δηλαδή), προκειμένου να αντιμετωπίσουμε το πλήθος των ερωτήσεων που εδώ και καιρό κατακλύζουν τις σελίδες του, κάτι το οποίο αδυνατεί να κάνει η πλειονότητα των συντονιστών-μπαμπάδων που εδώ και μήνες λείπουν σε ταξίδι γιά δουλειές''

    Πολύ καλά τα είπε, αλλά ξέχασε μιά βασική συμβουλή.
    Δηλαδή, ανεξάρτητα από το αν την έχουν μεγάλη ή μικρή την μηχανή τους, να συνεχίσουν να τραβάνε οτι είναι μπροστά τους και να μην δίνουν σημασία στο τί τους λένε και πώς τους κρίνουν οι άλλοι.
    Το πλέον βασικό είναι να ικανοποιήσουν τις δικές τους Καλλιτεχνικές τους ανάγκες.

    Γι αυτό λοιπόν :
    Συνεχίστε να τραβάτε ότι βρίσκεται μπροστά σας.
    Γιατί κατά την λαϊκή σοφία :
    Στην πετυχημένη φωτογραφία, τύφλα να 'χη η ζωγραφική.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. αρκει απλε φωτογραφε να εχουν το δικαιωμα να δειχνουν την φωτογραφια τους..
    ειτε καλυτερη απο αυτη των μπαμπαδων ειτε χειροτερη (αυτο γινεται παντα δεκτον)

    ειτε καλυτερο φωτογραφικο ''λογο'' ειτε χειροτερο των μπαμπαδων(κι αυτο ''λογικα'' δεκτον..)

    απλε φωτογραφε, για τα αναπαντητα ερωτηματα που δεν απαντιουνται, περιμενω απαντηση σου εδω, θεωρητικη ειμαι σιγουρος και οχι επι της ουσιας.
    γιατι αραγε οχι πρακτικα στο dpgr? υπαρχει κανενας φοβος εκει που δεν τον βλεπεις στο παρον προσωπικο μπλοκ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. "Κύριε"

    Γιωρίκα Δημητρονοβουσιάδη
    Είσαστε χαρακτηριστική περίπτωση, λαικοφασίστα από αυτές που ανθούν στην εν λόγω ιστοσελίδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Μήτσε μ.....μάλλον δεν έπιασες τον εμπαιγμό.

    Σημ.
    1- Εγώ δεν είμαι θεωρητικός και αναλύσεις με ατελείωτες φράσεις φουσκωμένων αερολογιών, τις αφήνω σε ειδικούς ''επίπεδου Ριβέλλη'' .
    2- Φόβος στην dpgr δεν υπάρχει κανένας και οι αποχωρήσεις αρκετών ή πολλών, οφείλονται (κατά την δική μου τουλάχιστον άποψη) στο ότι και αυτοί βαρέθηκαν το χαμηλό επίπεδο και το όλο γλύψιμο ή τις ηλίθιες και άσχετες απαντήσεις-αναλύσεις προβληματικών ατόμων, των μέν που προσπαθούν να τονώσουν το κομπλεξικό τους εγώ μπερδεύοντας το χόμπυ...με την Τέχνη και των δέ που θεωρούν οτι είναι Κριτικοί Τέχνης και γνώστες των πάντων.
    (και μην μου πής φόβο γιά τα κόκκινα χεράκια...χθές-προχθές σε μηδέν χρόνο πήρα 4 στο still life)

    Εγώ, εκεί κάπου βαρέθηκα και σιχαθηκα το ατελείωτο γλύψιμο διαφόρων και (ίσως λόγω ηλικίας) δεν έχω την υπομονή και αντοχή να διαβάζω τις ηλίθιες και σε βάθος αναλύσεις φωτογραφιών και τις περιγραφές του τί σημαίνει το άλφα ή το βήτα σε μιά καμμένη ή κουνημένη φωτογραφία.
    Στα δικά μου μάτια και το ζαβό μου το μυαλό, η φωτογραφία δείχνη αυτό που τράβηξε κάποιος. Αν ''θέλει'' να πή, σημαίνει ότι δεν μπορεί και δεν είναι σε θέση ούτε το δείξη και ούτε να το πή.....άρα δεν λέει τίποτα.
    Βέβαια όπως έχω πεί και ξαναπεί, εγώ δεν ξέρω απ αυτά και δεν μετράνε οι προσωπικές μου θέσεις.

    Πάντως :
    Παλιά. Όλοι μας είχαμε μιά ή δύο μηχανές βγάζαμε τα 24 ή 36 καρρέ και όταν παίρναμε τις φωτογραφίες στο χέρι τις κοιτούσαμε, πετάγαμε ότι δεν μας άρεσε κλπ...
    Τώρα. Όλες τις φωτογραφίες τους τις αποκαλούν...δουλειά τους. Πρακτικά όλες είναι Τέχνης υψηλού επιπέδου. Δεν υπάρχει καμμιά γιά πέταμα κσι όλες όχι μόνον έχουν να πούν όχι κάτι...αλλά λένε και σημαίνουν πολλά.

    Παλιά. Ξέραμε με το μάτι τα διάφορα διαφράγματα και ταχύτητες και πηγαίναμε βόλτα με μιά μηχανή.
    Τώρα. Δεν ξέρουν πού τους πάνε τα τέσσσερα, αλλά κουβαλάνε μιά τσάντα με διάφορες μηχανές.

    Παλιά. Ξέραμε τί θέλουμε να βγάλουμε και το βγάζαμε.
    Τώρα. Δεν ξέρουν πώς να βγάλουν το θέμα τους όπως το θέλουν.....αλλά ότι και να βγή, το θεωρούν υπέροχο.

    Παλιά. Αγοράζαμε μιά μηχανή που να έχη αυτά που θέλουμε και δεν μας ενδιέφερε η γνώμη των άλλων.
    Τώρα. Αρχίζουν ανάποδα. Την αγοράζουν....για να τους εκτιμούν οι άλλοι και δίνουν λεπτά γιά να κρατάνε μιά macho-μαύρη-μεγάλη ....compact (ονομάζεται DSLR....αλλά την χρησιμοποιούν σαν compact) και τα τελευταία μάλιστα χρόνια, για να τους εκτιμήσουν ακόμα περισσότερο.....αγοράζουν και μερικές παλιές με φίλμ και έτσι...ανήκουν στους πιό ''προχωρημένους Καλλιτέχνες'' του είδους, που βασικά δεν έχουν ένα απλό χόμπυ......αλλά υπηρετούν την Τέχνη.
    (μάθανε τα πάντα σχετικά με τις μηχανές και τα κομπιούτερ, εκτός απ την χρήση του Delete)

    Μπερδεμένες ιστορίες, που γιά να αντιμετωπίσης και να απολαύσης το μεγαλείο της ανθρώπινης βλακείας και ασχετοσύνης...πρέπει να διαθέτεις μεγάλο χιούμορ, κέφι, αλλά και πολλή υπομονή.

    Δεν συνεχίζω περισσότερο με το τί γίνεται τώρα, γιατί το θέμα θα γίνη ηλίθια γελοίο και αρκετά βαρετό.


    Θεία Κλάρα, συγνώμην για το off topic

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Κρούβαλε (??? )

    Είσαι χαρακτηριστική περίπτωση βλακοηλιθίου, από αυτές που ανθούν μόνο πίσω από τα πληκτρολόγια και την ασφάλεια του διαδικτύου, γιατί στην πραγματικότητα είμαι σίγουρος ότι είσαι δειλός (εκτός από βλάξ).

    Το συμπέρασμα αυτό εύκολα συνάγεται από την άσχετη και άκαιρη, (μα είσαι εντελώς εκτός τόπου και χρόνου ρε παιδάκι μου) σαχλαμάρα που έγραψες

    Κλάιν Μάιν τώρα και περαστικά σου και καλά κρασιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. θεια κλαρα σαν ανθος κι εγω να σε ρωτησω κατι.
    θα δουμε κανενα προσωπο στον νεοσυστατο διαγωνισμο ή μονο κορμαρες χωρις ταυτοτητα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ελα βρε Νοβους τώρα δεν θα βάλεις τα διαδικτυακά κλαμματα? Να μας πεις πως είσαι ένας καλός πατέρας κτλ κτλ Οπως κάνεις συνήθως όταν σε στριμώχνουν?
    Το όνομα και το επίθετό μου είναι γνωστά όπως και τι ιμέιλ μου και το τηλέφωνό μου. Ρώτησε και τον μόρτιμερ που επικοινώνησε σήμερα μαζί μου.
    Φιδάκια (γ)Κρούβαλος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. http://www.dinfo.gr/wp-content/uploads/2011/05/Arkas-10.jpg
    άλλα ρωτας κι αλλα μαθαινεις..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Κρούβελε εσύ δεν ήσουν που σαν ιδρυτής του γκρούπ "Σχολιασμός" στο flickr. είχες στενότατες επαφές με τον δημιουργό αυτού εδώ του blog, τον Παύλο ;

    "Γιωρίκα Δημητρονοβουσιάδη
    Είσαστε χαρακτηριστική περίπτωση, λαικοφασίστα από αυτές που ανθούν στην εν λόγω ιστοσελίδα."

    Ξαφνικά ο Παύλος φιλοξενεί "λαικοφασίστες" ;
    Αλήθεια εσύ τι καπνό φουμάρεις εκεί στην Ολλανδία;
    (Ρητορική ερώτησις)

    ΑπάντησηΔιαγραφή