Παρασκευή 10 Αυγούστου 2012

Άκου ελληνάκο...

@  Γέμισε το διαδίκτυο από άναρθρες κραυγές κατά του (φερόμενου ως) βιαστή της άτυχης δεκαπεντάχρονης.Άντε πάλι τα ανάθεμα να πάνε και νάρχονται, πασπαλισμένα άλλοτε με εθνικιστικές κορώνες, (ο λύκος στην αναμπουμπούλα χαίρεται) και άλλοτε από σοβαροφανείς μπουρδολογίες επιπέδου "τσ…τσ…τσ…Τσικάγο γίναμε…"

    Δεν θα χάσω τον χρόνο σας και τον δικό μου σε κοινότοπες και εν πολλοίς αυτονόητες διαπιστώσεις λέγοντας ως κακέκτυπος Αυλωνίτης "ρε πού φτάσαμε... ρε πού φτάσαμε..." μα μόνο γιά να εκφράσω την απέχθειά μου γιά το ότι οι ίδιες κότες που δεν τολμάνε να βγάλουν άχνα μπροστά σε αυτό το εθνικό έγκλημα που συντελείται από θεσμικούς ή έστω από …ημιθεσμικούς παράγοντες, οι ίδιες και την ίδια στιγμή να ...εξεγείρονται όταν συντελείται ένα ελεεινό και τρισάθλιο μεν ωστόσο μεμονωμένο έγκλημα και κυρίως από κάποιον που απέχει πολύ από το να θεωρείται θεσμικός παράγων. Οι εξηγήσεις φυσικά γιά τούτη την παράνοια είναι εξαιρετικά απλές και αν ψάχνει κάποιος να τις βρεί, ας κάνει τον κόπο να βγάλει πρώτα την ένδοξη περικεφαλαία του και να κοιτάξει τα μούτρα του στον καθρέφτη ή ακόμη καλύτερα να βγάλει την εξ ίσου ένδοξη εθνική του σκελαία και να μετρήσει τα γεννητικά του όργανα. Και το πιο πιθανό είναι να δοκιμάσει μιά απίστευτη έκπληξη, διαπιστώνοντας πως δεν είναι ένας λεβέντης, ωραίος κι αρχιδαράς μα ένας νάνος με κρυψορχία και μικροφαλλία.

     Μια κοινωνία που ανέχεται θαυμάσια να ευτελίζεται μέχρις εσχάτων από μια κατοχή που εδώ και χρόνια υφίσταται βγάζοντας ένα εξ ίσου θαυμάσιο σκασμό, επιλέγει το πρόσωπο ενός και μόνου ανθρώπου γιά να δείξει πόσο γενναία είναι και πόσο μηδενική ανοχή δείχνει απέναντι στο έγκλημα ενός μεμονωμένου ατόμου. (το οποίο ειρήσθω εν παρόδω ακόμη δεν έχει καν κριθεί δικαστικά).

   (Ξέρω…ξέρω… εσύ αναγνώστη μου δεν είσαι σαν αυτούς που περιγράφω, εσύ είσαι από τους "άλλους"… Δε γαμιέσαι ρε αναγνώστη μου και σύ…)
  
   Μα μόνο μια απορία έχω ρε μαλάκα και γελοίε ελληνάκο, που αφορά την "οργή" σου γιά το ότι δεν επιτρέπεται η δημοσίευση των προσώπων των δραστών… Ναι στο κομμάτι αυτό, ακόμη κι εγώ που ξέρω πόσο ξεφτίλας είσαι, εξακολουθώ κι έχω μια απορία… Λές ότι θέλεις να δείς το πρόσωπο του δράστη. Του ενός. Του μη θεσμικού.

    Δε μου λες όμως ρε γελοίε ελληνάκο, εδώ και κάτι δεκαετίες οι σκατόφατσες των δραστών που σε γαμάνε καθημερινά, σου είναι, όχι απλά διαθέσιμες αλλά ξέρεις μέχρι και τις διευθύνσεις τους και τα τηλέφωνά τους. Τι έκανες λοιπόν τόσες δεκαετίες ρε μαλάκα και γελοίε ελληνάκο με αυτές τις σκατόφατσες ? "Καθάρισες" δηλαδή με όλους αυτούς τους αλήτες που "ξέρεις" τις φάτσες τους και έφτασες τώρα να θες να "καθαρίσεις" και με κάποιον ανώμαλο αλήτη (που σε κάθε περίπτωση δεν εκπροσωπεί τίποτα πέρα από την προσωπική του ανωμαλία και παλιανθρωπιά) του οποίου η σκατόφατσα σου είναι άγνωστη ? Η φωτογραφία δηλαδή του ενός άγνωστου σου λείπει γιά να αποκαταστήσεις την χαμένη σου πολιτική τιμή ?
  
    Άντε λοιπόν, αν έχεις αρχίδια μέσα σου, τράβα πρώτα να "καθαρίσεις" με όλους αυτούς που βίασαν και κακοποίησαν μια ολόκληρη χώρα και των οποίων ΞΕΡΕΙΣ τις φάτσες τους κι άμα τελειώσεις απ' αυτούς, τότε σου υπόσχομαι να σου δώσω εγώ και το πόστερ του "πακιστανού" και να σου επιτρέψω και να τον λυντσάρεις και να τον ανασκωλοπήσεις και να τον γδάρεις και τότε ίσως έρθω και γω μαζί σου γιατί κι' εγώ δεν είμαι λιγότερο άθλιος από σένα. Μονάχα που εγώ το ξέρω ότι είμαι κι΄ ίσως τελικά αυτό κάνει και τη …διαφορά.

    Μα μέχρι να βρείς τ' αρχίδια να ανατρέψεις τους δοσίλογους και τους λεχρίτες που μας κυβερνούν, κάνε μου τη χάρη ρε μαλάκα και γελοίε ελληνάκο, κι άσε τον "πακιστανό" στα χέρια της Δικαιοσύνης.

    Και σεις ρε "λεβεντόπαιδα" της Χρυσής Αυγής, το να μαζεύονται 30-40 χουλλιγκάνοι σας με σώματα χτισμένα με εθνικοπατριωτικά αναβολικά και να λυντσάρουν έναν αλυσοδεμένο, δεν θέλει και καμμιά ιδιαίτερη μαγκιά.Είναι απλά η αναπαραγωγή του ίδιου ακριβώς εγκλήματος κατά το οποίο ένας σωματικά δυνατότερος άνδρας κακοποιεί μια δεκαπεντάχρονη αδύναμη κοπέλα. Δεν είστε και σεις λοιπόν τίποτε λιγότερο από αυτό που καμώνεστε πως "απεχθάνεστε".

    Άμα λοιπόν έχεις τα αρχίδια μαλάκα και γελοίε ελληνάκο, "ασχολήσου" πρώτα με τις "φωτογραφίες" των δραστών που εδώ και δεκαετίες έχεις στα χέρια σου και άσε τις άλλες που τάχα σου λείπουν και δεν έχεις έτσι την ευκαιρία να αποδείξεις πόσο γενναίος κι αρχιδαράς είσαι. Μα μέχρι τότε, εξακολούθησε να κάνεις αυτό που ξέρεις καλά… Να τρώς σφαλιάρες από το αφεντικό σου και όταν επιστρέφεις σπίτι να πλακώνεις στο ξύλο τη γυναίκα σου και το παιδί σου.

Δεν θα γίνεις Έλληνας ποτέ, ελληνάκο-ελληνάκο…

6 σχόλια:

  1. τι κάνει ο ανθρωπος για να μαμησει, λυκε.
    όπου τον ''παιρνει''.
    (και δεν αναφερομαι στον πακιστανο καθεαυτον)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τρίτη προσπάθεια να σου γράψω.
    Ελπίζω αυτή την φορά να βγει.
    Επειδή με κούρασε ο blogger, απλώς σου λέω μην γίνεσαι σαν αυτούς που θες να βρίσεις, γιατί αν το καλοσκεφτείς, θα δεις ότι έχεις άδικο να τα βάζεις με ένα περήφανο λαό, που ανήκεις και εσύ σε αυτόν, (έτσι δεν είναι;;).
    Άνεργοι, φτωχοί, αγράμματοι, ανάπηροι, δεν σου φταίνε σε τίποτα να τους ξεφτιλίζεις με αυτόν τον τρόπο.
    Κυρίως δεν σου φταίνε οι νέοι και τα παιδιά.
    Αυτές είναι οι αξίες που θα τους δώσουμε;;
    Μην θυμώνεις. Ξέρω ότι το να κατεβάζεις το κεφάλι δεν είναι λύση.
    Αλλά και το να βαράς γροθιά στο μαχαίρι είναι αυτοκτονία.
    Σκέψου το και πες μου ότι έχω άδικο.
    Πολύ φιλικά
    Αντώνης Σταματόπουλος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειλικρινά δεν ξέρω από πού τα συνάγεις όλα αυτά (περήφανος λαός, άνεργοι-ανάπηροι-φτωχοί...) Μάλλον τάχεις μπερδέψει λίγο τα πράγματα.

      Ο "περήφανος λαός" που κάθεται σαν την κότα, είναι ΟΛΟΙ "άνεργοι, αγράμματοι και φτωχοί κλπ" ? Αλλά ακόμη κι αν είναι έτσι, τότε ακόμη χειρότερα. Έπρεπε να έχουν εξεγερθεί από το 2009 !!!

      Και όσον αφορά ...τα παιδιά... Ποιά παιδιά ? Δεν ξέρω ακριβώς τι εννοείς, θα χαρώ αν γίνεις σαφέστερος.

      Διαγραφή
  3. θα ηθελα να πω το εξης (κουρασμενος απο τους ιντερνετικους κρινοντες).
    άλλο πραγμα ενας περηφανος λαος (ή ανθρωπος) και άλλο πραγμα ενας αλανθαστος λαος (ή ανθρωπος).
    το να κρινεις μεμονωμενα γεγονοτα δεν ειναι πάντα εκ του πονηρου. ή θα μεινουμε κολλημενοι στην ιστορια μας και θεωρωντας εαυτους μας αλανθαστους (λογω του εκ καταγωγης κάρματος μας),θα νομιζουμε οτι ειμαστε περηφανοι, αλλά στην τελικη.. γενεαλογικα περηφανοι (και μονο..)
    ή θα παραδεχομαστε και καμμιά αληθεια καπου καπου, για να ξεφυγουμε ενα βημα προς τα μπροστα και να τιμησουμε το παρελθον μας, που το ανακαλουμε σαν το ''θεε μου βοηθα με'', οταν το χρειαζομαστε για να βγουμε απο τις ''μπόρες'' που εμεις οι ιδιοι δημιουργoυμε.

    κατι προσωπικο και δεν θα ανταπαντησω.
    ενα παραδειγμα που όντως προσβαλλει λαο (για μενα), ειναι του αλεξη τσιπρα, πχ δεν μπορεις να προσβαλλεις την ''προσωπικη'' ψηφο του λαου. και ειδικα, οταν απο 4% σε παει αυτος ο λαος στο 16% και μετα στο 26%.
    ειναι αδικαιολογητο (για μενα παλι),να μιλας για τρομαγμενη ψηφο, κατηγοριοποιωντας ελληνες σε ομαδες, σε μια στιγμη μαλιστα που επρεπε να ειμαστε μια γροθια.

    αυτο που λεω δηλαδη ειναι, άλλο πραγμα να κατηγορεις ''νοοτροπιες'' και άλλο ''προσωπικες επιλογες'' του καθενος.
    η ψηφος δεν ειναι νοοτροπια, οπως και η καταδικη του πακιστανου (με υφος καρδιναλιου, λες και ανακαλυφθηκε η αμερικη) δεν ειναι προσωπικη υποθεση.
    για τον απλουστατο λογο, οτι ολοι συμφωνουν :-)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Άκου μαυρούκο. Επειδή τις επόμενες μέρες θα αυξήσουμε την εκκαθαριστική δράση, χώσου στο λαγούμι σου γιατί μπορεί να τρακάρει τη μελανίνη σου κάποιος λευκός και ξανθός συναγωνιστής Έλληνας εθνικιστής και από καφετής θα γίνεις μαύρος ο πούστης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαυρούκος δεν είμαι γιατί έχω να κάνω ηλιοθεραπεία κάτι χρόνια. Όσο γιά την "εκκαθαριστική δράση" σας μπορείτε όποτε θέλετε να έρθετε και να με σκοτώσετε. (Σας περιμένω εναγωνίως). Δεν θα επιλέξω εγώ τη δική σας αισθητική και ηθική.

      Επίσης θα είχε ιδιαίτερη αξία αν είσαι τόσο άντρας εσύ που τα γράφεις αυτά, να μας πείς και το όνομά σου. Όποιος έχει όρχεις υπογράφει. Όποιος δεν υπογράφει είναι όρχις ο ίδιος.

      Τα φιλιά μου στον ψυχίατρό σου.

      Διαγραφή