Πέμπτη, 17 Μαρτίου 2011

Photovision 2011 - Αχ ρε Τάκη...

@ Άλλη μιά Photovision πέρασε στην ιστορία. Άλλη μιά "έκθεση φωτογραφικών" εφάμιλλη των αντίστοιχων καλυτέρων του Σουδάν.

@ Απογοητευτική, αδιάφορη, πρόχειρη, χωρίς κάποια κεντρική φωτογραφική ουσία να την διατρέχει.

@ Κατάλληλη μόνο ως θαυμάσια δικαιολογία που θα την επικαλεστείς στην γυναίκα σου γιά να συναντήσεις την γκόμενα.

@ Χωρίς τίποτε το καινούργιο, τίποτε τουλάχιστον που δεν είχαμε δει μέσα στον προηγούμενο χρόνο.

@ Με σημαντικές απουσίες και άλλο τόσο ασήμαντες παρουσίες.

@ Τουλάχιστον ήταν μικρή. Κάτι ήταν κι αυτό.

@ Πιό μικρή και από το πανηγύρι της Αγίας Γλυκερίας.

@ Λίγοι εκθέτες ευγενείς, με πραγματική γνώση του τί πουλάνε, τι κάνει αυτό που πουλάνε και πώς το κάνει αυτό που πουλάνε. (και πόσο κάνει και αυτό που πουλάνε).

@ Φωτεινή εξαίρεση ως συνήθως, το περίπτερο του Δαμκαλίδη.

@ (Βέβαια ούτε και σε αυτό υπήρχε κάτι το νέο και συγκλονιστικό να δείς).

@ Και γιά άλλη μιά φορά μιά Fuji που θαρρείς ότι δεν ενδιαφέρεται να πουλήσει. Ας ψάξει να βρεί τι φταίει. (ή ας με πληρώσει γιά να της πώ εγώ).

@ Και επειδή είμαι καλός άνθρωπος, άντε να της το πώ τζάμπα.

@ Ψάχνετε γιά μαλάκες φίλτατοι ! Ιδού τι φταίει.

@ Και δεν είναι ότι δεν υπάρχουν πιά μαλάκες αλλά ότι αυτή τη στιγμή εκτός από μαλάκες είναι και πτωχοί. (οι μαλάκες).

@ Κατά τα άλλα, χορτάσαμε από ψηφιακά άλμπουμ γάμου.

@ (Από "γάμους" που γίνονται μεταξύ Μονακό και Λινχεστάιν).

@ Κάπου πήρε το μάτι μου και τη Βασίλισσα Ελισσάβετ.

@ Χόρευε τη "λυγαριά-λυγαριά".

@ Κάνας γάμος από τον Άγιο Νικόλα στην Αχαρνών ?

@ Εκεί δίπλα στους σκουπιδοντενεκέδες και στους φτωχοδιάβολους ?

@ Και μετά στη Χασ(ι)ά γιά παϊδάκια ?

@ Ούστ ρε παραμυθατζήδες.

@ Ο σκοπός μιάς έκθεσης δεν είναι να "πουλήσει". Aυτό είναι κάτι που έπεται.

@ Πρωτίστως είναι να γεννήσει επιθυμίες.

@ Και η μόνη επιθυμία που σου γεννούσε αυτή η έκθεση, ήταν να βρείς την έξοδό της.

@ Καλά περάσαμε κι αυτό το Σαββατοκύριακο.

@ Το θέμα είναι τί δικαιολογία θα βρούμε να πούμε στη γυναίκα γιά το επόμενο.

@ Μπααα τελικά θα της το πώ στα ίσα...

@ Ερμιόνη μου έχω γκόμενα !

@ (Kι άν δεν έχω, στην ανάγκη θα βρώ κάποια).

@ Aχ ρε Τάκη, μας τόκλεισες το σπίτι πάλι...

7 σχόλια:

  1. Κάθε φέτος και χειρότερα. Η πλάκα είναι που ζητάγανε και 5 ευρώ (αν δεν είσαι επαγγελματίας) για να δεις αυτά τα ξερατά. Και αναρωτιέμαι αν πλήρωσε κανείς ή αν όλοι φρόντισαν να τους βρει τζάμπα προσκλήσεις ο φωτογράφος της γειτονιάς τους. Οπότε, λύκε, από εκεί ξεκινάει το θέμα. Από το αν αντιμετωπίζεις, ως διοργανωτής, την έκθεση ως έκθεση ή ως ευκαιρία για αρπαχτή. Όσο θα συμβαίνει το δεύτερο, εσύ θα πουλάς μέσα από τις (δοτές) σελίδες του περιοδικού σου "επιτυχίες", "θριάμβους" και "αιχμές της πρωτοπορίας".

    Στις κλειστές συσκέψεις βέβαια, θα λες στους υπαλλήλους σου "με τον ήλιο τα βγάζω, με τον ήλιο τα μπάζω, τι έχουν τα έρμα και ψοφάνε;". Αλλά αυτό είναι ένα άλλο θέμα, που οι αφελείς αναγνώστες της αλαφουζοφυλλάδας δεν θα μαθαίνουν ποτέ. Και θα τρέχουν ξανά σε δύο χρόνια να ξανακουμπήσουν το πεντάευρο ή να παρακαλάνε το φωτογράφο τους για προσκλήσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τα γάλατα είχαν σφίξει εδώ και μερικά χρόνια. Οι γνώστες ήξεραν, πριν προσέλθουν στην έκθεση, τι (δεν) θα δουν!
    Ήλθε και ο ... Τάκης και το γλυκό έδεσε μια χαρά!
    Και του χρόνου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τουλάχιστον, κάνα κοψίδι στη Χασ(ι)ά έπεσε μετά?
    (όχι τίποτ' άλλο δηλαδή, αλλά να πούμε ότι το φχαριστηθήκαμε ρε παιδί μου ...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σοβαρά τώρα..

    Η έκθεση έχει το επίπεδο του επιπέδου των επαγγελματιών φωτογράφων της Ελλαδίτσας μας. Και σίγουρα δεν εννοώ όλων των φωτογράφων καθώς υπάρχουν φωτεινές εξαιρέσεις επαγγελματιών. Η πλειοψηφία όμως.. την οποία είχαν την τιμή τα μάτια μου να δουν και στην έκθεση.. είναι ο κύριος με τη Μηχανάρα των χιλίων+ ευρώ κρεμασμένη στο λαιμό περπατώντας στην πασαρέλα της έκθεσης λες και πρόκειται να βρει θέμα να φωτογραφίσει..

    Η απόλυτη πασαρέλα φωτογράφων λοιπόν.. και μία έκθεση να καλύπτει στο 1000% την ανάγκη των "μοντέλων" για Ανύψωση.

    Είναι όμως ο διοργανωτής της έκθεσης που θα διαμορφώσει το "επίπεδο" των επισκεπτών του? Που θα πλασάρει αυτό που ΔΕΝ θέλουν ή ΔΕΝ γνωρίζουν οι επισκέπτες? Ή είναι ο έκθετης? Για μένα, Όχι.
    Όχι γιατί ζούμε σε ένα σύστημα που μοναδικός σκοπός είναι το κέρδος και εφόσον υπάρχει κέρδος, καλά κάνουν.

    Φταίνε λοιπόν οι επισκέπτες? ..

    Θέμα παιδείας είναι και φταίμε όλοι μας. Εγώ πρέπει να θέλω να ενημερώνομαι ώστε να ξέρω τί ζητάω και τί αποζητάω. Ο διοργανωτής θα μπορούσε να έχει και κάποιο σεμινάριο ή γενικότερα Πολιτική, να διαμορφώνει σιγά σιγά τις συνειδήσεις. Οι εκθέτες να πάψουν να είναι κλέφτες. Και γενικώς να υπάρξει μία επιθυμία για αυτοαναίρεση. Σίγουρα όμως αυτήν την αυτοαναίρεση.. δεν θα τη ζητήσω από τον διοργανωτή και τον εκθέτη.. γιατί αν τη ζητούσα θα ήμουν απλά, αιθεροβάμων. Αυτή η αυτοαναίρεση και η διεκδίκηση του αυτονόητου οφείλουμε να την κάνουμε εμείς. Εδώ και χρόνια μερικοί πολίτες κλαιγόμαστε να αλλάξει ένα σύστημα, χωρίς να έχουμε τη διάθεση να το αλλάξουμε εμείς, αλλά απλά να αλλάξει.. πως? ένας Τάκης ξέρει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τριτοκοσμικοί έτσι;;;
    Το μόνο ίσως καλό σε αυτές τις καταστάσεις που συμβαίνουν σε όλους του τομείς είναι ότι υπάρχει ενα τεράστιο πεδίο για βελτίωση..
    Εε δε μπορεί, κάποια στιγμή κάποιο φως θα σκάσει στο τούνελ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Συμφωνώ με τον Χαρταετό και θα έλεγα επίσης πως θέλει αρ..δια γιά να ρισκάρει κάποιος να διοργανώσει έκθεση στην εποχή που ζούμε.
    Δεν νομίζω πως ο διοργανωτής μπορεί να είναι και κερατάς και δαρμένος από τη στιγμή που λογικά έχει πάρει ένα τεράστιο προσωπικό-επιχειρηματικό ρίσκο να του βγεί πατάτα λόγω του επιπέδου των εκθετών ή της μη-συμμετοχής "σημαντικών" αντιπροσώπων-εταιριών.

    ΑπάντησηΔιαγραφή